ANGELICATO

Inlägg publicerade under kategorin ♪ Musik&videos♫

Av angelica - 20 oktober 2010 00:15


 ♫ Flipsyde - Happy Birthday

Av angelica - 19 oktober 2010 19:15


Har alltid varit som lite förälskad i de här och nu i vinter är jag riktigt sugen att köpa en. Trivdes bra med min MP3 som jag hade typ 4 år, vägrade släppa taget om lillfan, empin, men den gav upp tillslut. Efter det skaffade jag ingen för jag visste inte vilken ny musikmojäng jag ville ha och sen slutade jag pendla och satt ju mest hemma och musikade. Fixade mobil att lyssna på musik med men jag VANTRIVS med musik på mobilen, jag trivs bara inte med det, blir otålig av någon anledning, småstressad. Zvaaarrrt blire isf.

Av angelica - 2 oktober 2010 01:34

Marina and The Diamonds - I Am Not A Robot


The You Know Who - Puttin' On The Ritz


Vet du inte vad låten i tv-reklamen heter?

Om du letar efter den så är denna sida mitt tips! Reklammusik.se


Av angelica - 18 september 2010 15:14


Sidney Samson - Riverside (Original Mix)

Av angelica - 11 september 2010 12:42


Vinnie Paz - End of Days Feat. Block McCloud


Trick Daddy ft Baby - Tuck Ya Ice


♫ Ying Yang Twins - Say I Yi Yi

Ying Yang Twins - Say I Yi Yi

Av angelica - 10 september 2010 12:06

 


♫  Vinnie Paz – End of Days ft. Block McCloud


♫ Road To Zion - Damian Marley, Nas



♫ As We Enter - Nas & Damian "Jr Gong" Marley

Av angelica - 1 september 2010 21:45

♪ Got my vans on, but they look like sneakers ♪


♫ The pack - Vans

Av angelica - 30 augusti 2010 02:55


Kid Cudi Feat. Kanye West - Erase Me

Kid Cudi ft.Snoop Dogg - I Do My Thing

♫ Kid Cudi - Revofev


♫ Kid Cudi - Mr. Rager

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards