ANGELICATO

Inlägg publicerade under kategorin ♪ Musik&videos♫

Av angelica - 14 januari 2011 18:02


En sak jag ofta blir helt galen på, är när man blir förbannad på någon och personen bara charmar upp en med ett fruktansvärt sött, dödande smil och glimrande ögon. Det är tamefan otroligt, så sitter man där med fetaste flinet och är jättearg och blir förbannad på sig själv för att smilet trängde sig på, HEHE! EN viss satans söt människa gör det här alltför ofta, och jag smälter varje gång..


Facebookgrupp "I hate it when the person i'm angry at makes me smile or laugh! -.-"


Jag har inte koll på mina svartingar. Älskar att byta ämnen mitt i allt. Lyssnar ju för det mesta bara på hip hop rap, mina kära uppvuxta afrikabarn som rappar fram goja. Har inte så stor koll på vem som är vem när jag väl ser bilder på de. Många som lyssnar på musik går ju runt och fulnynnar på låtarna, vilket jag inte gör, eller sjunger med i bilen. Hur skulle det låta om jag gjorde det?! HAHAH underbart, man skulle bara höra massa mummel om cash, money, hoes n bitches och motherfuckers. <3 Tur att jag inte är så preppy att jag faktiskt bryr mig om vad de sjunger!


Av angelica - 21 december 2010 18:45


Ååååh ett mirakel har skett! Min kära MP3 lever! Har suttit hela natten och kollat runt på mp3 och ipod eftersom jag är sugen på en ny "kärlek". Mitt livs stora mp3-kärlek dog för något år sedan, empin, trodde jag! Varenda batteri jag försökte återuppliva den med hemma måste ha varit tomma. För nu när jag gav mp3n en sista livschans med ett nytt batteri jag såg hemma, SÅ BÖRJADE HJÄRTAT SLÅ!


Hittat lite låtar som jag inte hört sen dess. Grinar nästan när jag hörde låten längre ner som jag helt glömt bort, nåja tårögd iaf. Har nån hormonbomb i kroppen denna vecka i övrigt, blir tårögd av allt gulligt, nostalgiskt och glatt. Helt cp. Känner mig som en liten mesig liten tjej. Fyy, bort hormoner!


I övrigt försöker jag tvinga mina ögon till att klara av mina linser.. IGEN, det här är 5e gången..Månadslinser, näst sista packet av årsförbrukningen jag köpte för länge sen.. Hujja, köpt ögondroppar. Tvivlar på att det kommer funka, har för torra ögon, känsliga. Ändå har jag ett par för väldigt känsliga ögon.. Provat typ massa sorter.


F TO THE NISS


Orkade inte gå två vändor med ätbara ting/dricka så tog ett glas i varje hand, pepparkaksburk under ena armen, öppen påse salta kringlor ovanpå det,  en julmustflaska hängandes i käften. Sen mitt i trappen kommer tanken "nu får jag inte börja skratta för då tappar jag allt!" Det förbjudna fnisset bubblar inombords. Går några meter, börjar fnissa, får inte fnissa! Fnissar mer, allt börjar skumpa. Gör mystiska förvridna, hulkande skrattljud. Tårarna rinner av fniss, blir knallvarm i ansiktet, kastar mig in på rummet & dumpar grejerna på bordet. ÄNTLIGEN får jag fnissa x'D Dog ungefär.


 DMX - Bust Money In The Head

Av angelica - 7 december 2010 15:45


Eminems senaste album är förvånansvärt bra. Fast ingen slår mina favoriter.



♪ Eminem - When I'm Gone

♪ Eminem ft. Obie Trice & DMX - Go To Sleep

♪ Eminem - Mockingbird


Spotify med mina 18 Eminem-favoriter ->Klicka<-


Tycker också att ni ska ta er tid att se denna på nästan 35 minuter. Love it!

Av angelica - 24 november 2010 23:51

Ni är för dåliga för att snoka i min blogg!

Spotifylänk på 


 Carolina Wallin Pérez - Pärlor (Kent cover)

 Anya Marina - Whatever You Like (T.I. cover)

 Nero - Innocence

 Akala - Shakespeare

 Sick Puppies - So What I Lied


Tänk om någon gav mig min egen spellista och jag inte hade hört låtarna, ojoj, att ramla över och få så snuskigt många bra nya låtar. Min er besth av alla sådeså! Snubblade över en lång lista som påminde rejält mycket om min egen, typ var tredje låt hade jag själv, och varannan jag inte hade hört var nice. Ser jag "mina egna" låtar på ens lista, så ser jag ju att det finns bra smak på musiken där och då orkar jag lyssna på resten.


Jag gillar att lägga upp låtar men jag lyssnar aldrig själv när andra lägger upp på bloggar ;) Och jag kollar inte på videos heller. För jag vet de ändå suger för det mesta, enda gångerna jag lyssnar är när jag VET att det som läggs upp i princip är renodlad hiphoprapblablabla.


Fick inte ta med mitt armband genom säkerhetskontrollen på flygplatsen förra helgen för den har ju patroner på sig, även fast de är av plast -.-' Tur gabbis mami vinkade av oss och kunde behålla den åt mig, höhö.  

Av angelica - 9 november 2010 00:11

Nog är hon ju lik Will Smith alltså. Tycker hon känns som en mini-Rihanna. SWOSH

Av angelica - 28 oktober 2010 20:30


När jag slänger upp någon lista från Spotify så är det alltid min långa, brukar aldrig göra korta för det känns onödigt,
när jag ändå har i stort sett stenkoll vart alla låtar är på min fetlista, trots att det är drygt 500 låtar på den.
Fast nu har jag gjort en liten saftig en. Varsågod. Håll för öronen om du inte gillar hiphop/rap är väl det enda vettiga jag har att säga.
MUMS kallar jag den.


»När jag slänger upp någon lista från Spotify så blir det min långa, riktiga. Brukar aldrig göra korta för det känns jobbigt. Fast nu har jag gjort en liten saftig en. Varsågod. Stå över om du inte gillar hiphop/rap. MUMS kallar jag den, mmmmh


Av angelica - 25 oktober 2010 17:15

Har kommit nytt med Tinie Tempah. Dock inget supernice som Pass Out, utan mest trams! Mysig bild dock men fy skäms ändå. Hatar att bli besviken. Finns på Spotify för er som vill snoka.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards