ANGELICATO

Inlägg publicerade under kategorin ♪ Musik&videos♫

Av angelica - 10 december 2008 23:33

Jahapp och nu har Coldplay gått och blivit stämda för den här sugiga låten

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article3960227.ab

Av angelica - 20 november 2008 20:48


Tänker på That 70's show när jag hör den. Och nu kom jag på att jag gör det för att den är med i någon film som Kelso är med i. Juste, i A lot like love.

Inte för att den ger nå bra minnen låten precis, men ändå chill...


Ibland glömmer jag bort att det är så längesedan.

Av angelica - 10 november 2008 18:02

Kristofer snart är du nog hjärntvättad, det tar bara sin tid för dig, haha.

Lazees låt har nästlat sig in och nu var det ju även den här

Inte för att det hör till gangsta men snart fan baby, jag har all tid i världen

Av angelica - 1 november 2008 15:51

Hej, förfan. Fest ikväll

Av angelica - 31 oktober 2008 16:43

GAH JAG DÖR

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards