ANGELICATO

Inlägg publicerade under kategorin ♪ Musik&videos♫

Av angelica - 23 april 2009 23:38

Kristofer jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig. Det är som att beskriva smaken av vatten - Omöjligt.

Av angelica - 25 mars 2009 22:47

Alltså jag hade den här låten för typ 4 år sen men sen försvann den och efter det hade jag glömt bort den fram till typ idag när jag fick upp melodin i huvet men inte titeln. Sökte på Elephant man på spotify men hittade inte något som lät bekant. Fram till att jag satt och rengjorde musburarna då jag märkte att jag hade melodin i huvet MED titel, haha fyfan vilken chock.

Av angelica - 19 mars 2009 20:53

Ytterligare en version fast helkropps. Hej lättroad?

Av angelica - 19 mars 2009 20:38

Såg den här för väldigt längesen men jag tror fan jag tycker den är roligare nu än då, hahah så sinnesjukt ful alltså, helkul!


Skulle jag försöka mig på det där skulle jag typ faila hårt och börja grina lr nå haha, tålamod = 0

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards