ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2014

Av angelica - 19 maj 2014 17:15

Åh, vad jag gillar Alex & Sigges podcast! Missat det totalt fram tills jag for till Thailand, lyssnade på det hela tiden vid poolen, kunde inte hålla mig ibland så låg och garva och kved ibland, italienarna på hotellet måste ju trott jag var koko? Bäst är Dumma spöke! HAHAHAH...


Lyssnade på de idag och la mig utanför hönsens lya, så jädra mysigt när de kraffsar omkring och kacklar på.


 

Av angelica - 19 maj 2014 13:45

Haft den här som ringsignal ett par år nu! Varför ändra ett vinnande koncept lr nå? haha.. Bland de bästa låtarna alltså, introt är ju så sweet med plingplong så pinar inte omvärlden med nå gangstarap direkt haha..

Av angelica - 18 maj 2014 14:59

Drog till hamnen nyss en sväng och fiskade, men inte ett napp!

 

Några av hönsen kom igår! Den beiga hade vi som kyckling förra året (längst till vänster på nedre bilden från i somras) och nu ligger hon och ruvar på egna ägg! Har beställt avelsägg också som jag ska lägga under och kläcka så hon som äger hönsen får inte lite nytt blod i gruppen sin!

 

Av angelica - 17 maj 2014 20:50

Blir att färga över det vita i luggen och kapa till en lugg igen har jag kommit fram till! Passar bättre i det och trivs mer. Kul prova ljus lugg iaf. Har beställt blå färg som jag ska prova sätta bak i längderna där håret inte vart lika blekt och det därför blir lite varmare/rödlila, så tänker att lite blå pigment skulle vara bra där. Ska prova göra egen färgbomb med balsam+lilafärgen också. Det kom förresten fram nå grabbar som jag tror var turister i sthlm som ville ta bild med mig, det var väl håret haha!


HAHA alltså jag skippa tvätta håret i flera veckor utan att det syns, stoppar upp håret med klämma när jag ska duscha bara. 3 veckor som mest i höstas. Frågade kompisar om de kunde gissa hur länge sen det var då och de trodde max 3 dagar typ. Tycker bara det sliter på håret att tvätta det och dessutom släpper det ju mindre färg! och nej, har inte löshår, har aldrig haft.


Kvällens musik är faktiskt inte så mycket hiphop som det är till 95%, tycker också om sånt som Frank Sinatra, Dean Martin, Edith Piaf och liknande.

Av angelica - 17 maj 2014 13:15

Av angelica - 16 maj 2014 13:09

EEEEH jag vet inte hur jag ska göra med håret?! Ha lugg som jag alltid haft och föredrar eller ha kvar ljusa slingan? Har jag kvar den kan jag inte ha lugg eftersom det ser konstigt ut. Lugg är lite jobbigare att ha.

Av angelica - 15 maj 2014 17:25


Fick något infall i början av veckan och inaktiverade min facebook. Eller det har som kommit smygande en äckelkänsla över fejjan senaste månaderna. Följa massa folk man ändå bara är vän med ytligt och skulle man plocka bort de skulle de säkert ta illa upp. Samtidigt som folk bara visar upp en viss sida av livet. Droppen kom väl när de tvingade en att ha facebook messenger, HATAR DET! Störande bubblor över skärmen..


Mest stör jag mig på att man själv blir så jävla tillgänglig för alla, att man liksom "är där" för folk som sen ändå inte hör av sig.. Visst skriver ju folk, men det känns ofta som att det är bara för att de har tråkigt på fejjan och vill surra med nån? Fattar nån eller dillar jag för mycket? De som bryr sig om vad jag gör får väl förfan höra av sig tänker jag! Det är två stycken som märkt nå, eller som skickat wtf sms haha..


Sen känner jag att tankarna kommit igång lite mer sen dess. Istället för att sitta och lapa in vadfan alla andra idioter gör för random kan jag ju sitta här och rapa ur mig det jag själv funderar på istället. Tappade ju typ tankarna helt för något år sen och jag vet inte varför det vart så, kanske fejjan? Där blir det ju så kort allting, sammanfattat för att folk ska orka läsa om ens det. Vill ju inte sitta och "tvinga" folk på fejjan att läsa allt mysko jag tänker och här får ni ju skylla er själva att ni läser allt skumt eller hur? Ni gick ju in hit av någon anledning som har med mig att göra.


Av angelica - 15 maj 2014 13:25

Tror inte jag ska beställa. Jag har ju förfan ändå knappt på mig kläder. Antingen stallkläder eller typ mjukisbyxor. Är ju knappt nå i allmänheten!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards