ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2012

Av angelica - 11 januari 2012 20:37

Av angelica - 5 januari 2012 19:34


 


När det gäller tat så är jag otroligt kinkig. Tycker faktiskt sämre och sämre om de för att jag så sällan ser någon snygg. Skulle jag göra en skulle det vara något som känns som en komplettering av mig själv med passform som gjutet på kroppen.
 
Skulle göra något sånt här fast mörkare lila om mitt hår inte var svart som natten. När jag orkar kirra lila färg till slingan som är blond nu funderar jag på att prova bleka topparna och lägga lila på det. Är de för mättarde och det går dåligt äre ju bara toppa bort det, har ju ändå så långt hår så. Funderar också på att utöka den blonda slingan.


Av angelica - 4 januari 2012 22:15


För mitt hopp är en skadsjuten kråka


Terrorist utklädd till prinzesa på hälooowin

Jag stör mig nå djävulskt mycket på timbuktu, tycker han låter äckligt. men jag ryste hela låten igenom på den här.

  

  

Mystrion


 
Ungen jag skaffade i sommar



» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards