ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

TYCKER NI SKA KIKA IN DÄR

Av angelica - 15 oktober 2010 01:08

  


"Varför lever du? Har du tagit beslutet att leva eller stiger du upp på morgonen för att göra det du ska? Har du funderat eller följer du flocken? Du vet vad man ska göra, hur man ska göra det och när. Varför gör du det?


Det känns som att livet är en cirkel där man inte tänker efter varför man gör nästa steg. Man äter, sover, jobbar och tvättar. Man gör saker för att man ska leva nästa dag. Vad ger den där nästa dagen egentligen?

Man gör sånt man tycker om också. Saker man vill göra för att den där nästa dagen inte ska kännas så tung. Man gör saker för att fördriva tiden så att den där nästa dagen snart ska komma. Man gör saker för att planera den där nästa dagen längre fram i tiden."


Tycker om Fannys blogg.. som fan

 
 
Oskar W

Oskar W

15 oktober 2010 08:11

Jag ska försöka ta bilder från lektioner men undervisningen är så intensiv och de är rätt hårda med att man alltid ska lyssna så det brukar vara svårt. Ska försöka gulla med dem lite men vi får se hur det går :)

http://osskie.se

 
J'licious [Jennie]

J'licious [Jennie]

15 oktober 2010 12:56

sv: jaså ;o ? ojdå, låter inge vidare :s

http://jllicious.blogg.se

 
sovereign

sovereign

15 oktober 2010 16:47

ååh

http://ssovereign.blogg.se

 
Ingen bild

Kat

16 oktober 2010 10:54

Tjaa!
Du, jag har precis fixat en blogg här och undrar hur man tar bort de där onödiga sakerna som kalendern n shit, vet du? (Ser att du inte har den, antar att du vet hur man tar bort)

 
pernilla - mamma till jonas

pernilla - mamma till jonas

16 oktober 2010 13:35

Läskigt men såå skönt :)

http://korkbarn.blogg.se

 
annelie

annelie

16 oktober 2010 17:27

jag följer dig..kan du följa mig? nu super tjusig bakgrund var hittar man såda något tips på sida? ska inte ha samma..jag bara undrar till någon annan gång, ok el?
snygg design överhuvudtaget =) gjort i dag? kram

http://www.risusgenerofortuna.blogg.se

angelica

16 oktober 2010 19:49

jag sökte bara nå random ord på google och kollade runt vilka bilder som dök upp sen tog jag en jag fastnade för bara =P tack btw ;)

 
Linn

Linn

16 oktober 2010 21:47

Sv: Håret blir mjukt som silke utan tyngas ner. Kanonprodukt är mitt betyg :)

http://underminhud.se

 
sovereign

sovereign

20 oktober 2010 22:24

Hahaha kom nu på att hjärtan inte syns när man kommenterar här ;D Så sjukt!

http://ssovereign.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards