ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

VEM ÄR VEM I LULEÅ ?

Av angelica - 3 maj 2010 00:39

Jag och Amanda


Eftersom jag inte gick gymnasiet i Luleå och bor i en amish-by där ingen bor förutom älgar, så vet jag knappt vilka folket är i min hemstad. Jag kan känna igen folk ibland, men jag då vet jag oftast ingenting om de. (Vilket kan ha bidragit till att fredagen beblandades med knarkare/kvinnomisshandlare innan någon som visste bättre berättade ?)


Lite som att jag lever i en liten bonde-bubbla med bara mina vänner inuti den och djur på tankarna, och att och att ingen vet vem jag är. Trodde jag. Fram tills i helgen då jag fick höra från Amanda som jobbade på McDonalds att när hon pratade med besökarna och råkade komma in på ämnet mig och min blogg eller liknande så kunde det bli "Aha, angelicato, känner du henne? Hon är ju frän!"


Främst gäller det då åsikter. Tycker jag något så tvekar jag inte på att banka ner det på tangenterna. Vad jag tycker SKA framgå TYDLIGT. Det ska inte vara luddigt, kossigt, mjölkigt. Då blir jag förvirrad och/eller äcklad.


Fast jag kan också tänka mig att folk stör sig här. Just för att jag ofta wainar på saker och ting. Tjejer i allmänhet kanske, vad vet jag. Däremot kommer jag inte att gå för långt, det är inte min grej. Jag drar min gräns vid att hänga ut "privata" personer, däremot publika personer som typ storbloggare, artister, någon som det pratats om mycket på tv/tidning, de har jag inget emot att ordbajsa om. Omkring de så finns det ju redan så mycket ordbajs så då blir inget jag skriver personligt.

 
 
Ingen bild

amanda

3 maj 2010 03:27

^^ jobbade på donken, inte jobbar ^^ annars är det riktigt X)

 
Ingen bild

Frida

3 maj 2010 09:57

Hej
Hur gick det på modelltävlingen?:) puss

 
Ingen bild

angelicato

3 maj 2010 10:07

jag vann tyvärr inte x)

 
Lanah

Lanah

3 maj 2010 15:25

Var det inte du som var "modell" på företagsmässan? ;) Tyckte att jag kände igen dig!

http://laliz.blogg.se

 
jeanette

jeanette

3 maj 2010 21:16

Snart bor det annat än älgar där, jag flyttar nämligen dit ;)

http://jeanetteha.blogg.se

 
Ingen bild

Linus

29 maj 2010 03:08

du är himla söt, men en underbar kropp ;) snygging som står vid dig med ;) henne skulle man med vilja se mer av :)
puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards