ANGELICATO

Alla inlägg under april 2010

Av angelica - 8 april 2010 01:26

 

Nu är det ju så att äckligt många faktiskt bryr sig varför man hamnar på kissies blogg istället för dessies blogg just nu, just därför tänkte jag ledsaga er rakt till smeten?


Förklaring enligt han som äger Dessies domän finns här.

Förklaring enligt Dessie själv finns här.


PSST, KOLLA OVANFÖR ADRESSFÄLTET PÅ DESSIES.SE

Vad finns där om inte denna blogg ? ;)

Av angelica - 2 april 2010 00:17

Igår på stan såg jag en tjej, vars skor upplevdes som någon slags uppenbarelse/aha-upplevelse.


DÄR VAR "DE". Dragningskraften till de var ENORM. När jag skulle fråga vart hon fått tag på de.. då var hon som bortblåst och jag grinar inombords.


Har letat nå vårskor i flera veckor. Har en rad kriterier i skallen och är petig vilket gör letandet förjävligt. De var perfekta. Skorna på bilden är rånice. MEN den failar på ett av klack-kriterierna; rätt klacklängd och tjocklek på klacken. Så jääävla töntigt att blogga om men jag lider. Lyckat och grattis till tragiken.

Av angelica - 1 april 2010 18:24

Väntar på att försäkringskassan ska godkänna ca 8.000 kr i efterskott för att arbfm(min retarderade handläggare) tabbat sig big time. HEHE annars blir det att överklaga (6) Bytt handläggare också, lovely !

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards