ANGELICATO

Alla inlägg under april 2010

Av angelica - 17 april 2010 18:08

Jag minns inte om jag lagt upp den här förut, den är gammal men håller fan på att grina av fniss när jag ser den varje gång, MWHIWHIW


"Imagine it was empty" LOL

Av angelica - 17 april 2010 02:19


Kraxarna - fågelblogg

Så sjuuuukt söt blogg alltså. Fuck alla cupcakebloggar med rosa hello kitty som tema. Här är det ärlig söthet i brutal nivå. Undulater är så vackra att se på. Sen är fåglar rätt busiga och allmänt roliga <3

Av angelica - 17 april 2010 00:09

Ladytron - Ghosts

Av angelica - 15 april 2010 14:39

Nu är tävlingen uppe på hemsidan så det är bara att sätta igång att rösta! På mig då såklart, vem annars, mwhaha! 


Ni röstar genom att trycka på stjärnan till vänster om min bild  (jag är högst upp) och sen skrolla längst ner på sidan där ni sparar och skickar er röst. Tryck här för att komma dit.


    

Av angelica - 14 april 2010 01:39


Är uttagen till en modelltävling på en hemsida som säljer kläder, så snart kommer jag lägga upp så att ni kan rösta, för det hoppas jag att ni gör ;) Vi får se hur det går helt enkelt!

Av angelica - 13 april 2010 22:06


Förut när jag pendlade ett antal mil till och från skolan så var "empin", mp3n min kära vän. Det här är en av låtarna jag oftast sov till.

A Day To Remember- The Price We Pay

Av angelica - 13 april 2010 20:20

Av någon anledning så har jag trillat in på otaliga bloggar idag där dödsfall har varit den gemensamma faktorn i vardera bloggar. Föräldrar, vänner.. Det är hemskt och man är så hjälplös. Ingenting kan få det ogjort och väldigt lite kan dämpa smärtan för de anhöriga. En lång kamp..


Men det finns en sak som jag tycker ni som förlorat någon nära kan tänka på, som gör det till något finare, kanske en anledning att orka fortsätta, och inte bara se det som en förlorad kropp;


Lev livet som en hyllning till personen

Av angelica - 13 april 2010 18:15


Plättar steks i stekpanna och pannkaka görs i ugn. Fast det här känns mer som pannkaka eftersom de är så tjocka så då kallar jag de inte plättar ? Eller ska man kalla de överviktiga plättar ? Egentligen ska man ha fil, fast jag kör med vaniljyoghurt eftersom det blir mycket godare! och då kallar jag de för mina också, he he he.


Jag brukar inte vara så förtjust i plättar, blir less på det jävligt fort och äter de helt utan någonting. Fast de här har jag gjort mitt i natten typ 10 gånger och inte blivit less på, och de äter jag med saker till, mysko. De är jättefeta och mumsiga.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards