ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2010

Av angelica - 9 mars 2010 01:23

 

KRUNEGÅRD ska på minus trettio den 20 mars i kulturens hus. HEHE PERFEKT! Ison & Fille likaså.

Av angelica - 8 mars 2010 16:15


Har dumma roligare än smarta ?



Det borde ju vara så? Till en viss nivå iaf. Exvis hundar, de roas ju av att t.ex hämta en boll. Iof roas ju vissa människor också av att jaga en boll fram och tillbaka.. Barn är ju inte riktigt färdigutvecklade och de roas av det mesta. Sen kan man ju diskutera om smarta förstår det roliga i andra saker, men de lite dummare borde ändå kunna roas av mer saker.


Vad är det egentligen som styr att vissa är mer lättroade än andra ?

Av angelica - 8 mars 2010 14:15

Kristofer brukar roa mig på msn med saker han finner, HEHE.

Av angelica - 7 mars 2010 23:59

 


Nu finns VECKANS BLOGG på facebook !


Ni anmäler er genom att gå med i gruppen och länka er blogg i loggen. Här kan ni göra det [LÄNK]. Det är jag och Malin som startat den.

Av angelica - 7 mars 2010 12:15

Skulle beställa de här för någon vecka sedan, men väntade en natt för länge, för nog fan var de slut i min storlek dagen efter. Bara fula färgvarianter kvar typ med grön/röd osv.


Ursh, vad sur jag är. Har ju så mycket svarta överdelar så de hade ju knullat mina ben superbt!


Dagens gnäll går till de som snodde de före mig och till mig själv för att jag väntade.


SÅ GÅR DET, IDIOT-ANGELICA.

Av angelica - 6 mars 2010 20:15


Det roligaste var att få spela mot "normala" spelare, bättre spelare, för det mesta får man bara köra mot nybörjare hemma om man tar fram spelet såklart. Kristofer är ju bra men det blir ju så tjatigt och mer omväxling mot andra!

Även fast Gabbi (i blålila) bara hade spelat det EN gång dagen före, några timmar, så var hon med och tävlade, tycker jag och kristofer lärde upp henne väldigt fint! 

FINALEN!

VINNAREN, -det vart han som anordnade tävlingen, HEHE.


För er som ev vill ha nostalgi över spelet så kan ni se finalmatchen här nedan, för jag filmade, hahah!


Av angelica - 6 mars 2010 13:15

 


- Forskare har kommit fram till att kvinnan har 10 gånger så mycket vit hjärnsubstans medan mannen har 6 gånger så mycket grå hjärnsubstans som kvinnor. Grå hjärnsubstans används för att gå igenom information medan vit hjärnsubstans används för att koppla mellan olika processorcentra.


- Kvinnor är mer benägna att känna oro än män vilket forskare tror kan bero på skillnader i hjärnans Serotonin-system.


- Män har 4% mer hjärnceller än kvinnor och 100 gram mer hjärnvävnad.Men kvinnan har å andra sidan större hjärna än mannen i förhållande till sin kroppsvikt.


- 80% av en nyfödds intag av kalorier går åt till att ge hjärnan näring.


- En studie från USA har visat att kvinnor har svårare att kontrollera sin hunger. Kvinnorna hade mindre hjärnaktivitet i regioner i hjärnan som ska kontrollera hungern då de utsattes för godsaker.

Av angelica - 5 mars 2010 21:30

 Blir glad av den här bilden, hihi!

Nu sitter jag i biosalongen med bl.a dessa två damer och sex andra honor och hanar. Vi ser en P-rulle och den heter Alice i underkläder..? Alice i underlandet, i 3D dessutom!


 

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards