ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2010

Av angelica - 17 mars 2010 19:50

Det vart en grymt rolig dag, många personer på en och samma plats, fina frisyrer och fräna sminkningar. Det här är bara bilder från min kamera, så det är bilder från förberedelserna osv!

For now ;)


Isabell har fått sitt hår fixat och Bella sitt smink !

 

Det var rätt många killar med i visningen också, alltså fler än de på bilden såklart.  Här får jag mitt hår fixat. De våfflade hela botten typ, ska jag vara ärlig så har jag inte orkat duscha håret ännu! HAHA, för volymen sitter kvar än och mitt hår blir i princip aldrig flottigt! Lovely.

Tre styck flickor ready for fight.

Angelikatten.

Bella får sitt hår fixat av samma tjejer som fixade mitt.


Josef som är Isabells pv var också med,, schtiligT par. Isabell gick med sina egendesignade kläder eftersom vero Moda ballade ur! Var för hennes UF jag gick för på förra visningen om någon minns, kärar alltid ner mig i hennes plagg!

Jag har aldrig sett min röv så ful som i de där jeansen, HAHA tragik i mitt sinne. Tur man inte ser nå på denna  bild, hihi! Gick för DIVA. Jeansjackan var nice.


Mer bilder finns här.

Av angelica - 17 mars 2010 12:15

 

he he he

Av angelica - 16 mars 2010 23:31


Är riktigt sugen på att göra gråa/silvriga slingor i håret !


Velat ha det i någon månad nu. Läste just att det är "inne" med grått just nu, PRECIS efter att jag kommit in på de tankarna, hoppas inte för många hoppar på de tankarna.


Ganska distinkta slingor som på bilden överst, det får inte bli diffust som den endre bilden, det är för plottrigt för mig.


Ska nog ta och prova fixa det i PS som jag vill ha det först, så man har någon bild att ta med till frisören, vågar inte göra själv när jag har svarttonat och långt hår. Hoppas det inte skulle slita för mycket.


Vad tror ni ?

Av angelica - 16 mars 2010 23:15

Mörkila fondvägg blev det i Kristofers nya lilla lya mitt i stan, MUMS PÅ LILA! Dålig inredning är så hemskt, det ska vara sköna färger att se på, sköna soffor att ligga i och luftigt. En soffa är han nu på jakt efter och det lutar åt en svart soffa, han pratade om KLIPPAN från IKEA. Jag vill ha antingen lila fondvägg, brun med turkost mönster eller brun med guldmönster, i framtiden alltså.


Skulle lätt kunna tänka mig att ha en sån här sittsak som jag bloggat om tidigare. Lite grövre än en saccosäck, fast det verkar finnas olika sorter, den här kallas Fatboy men har för mig jag sett något liknande på stan i en butik. Skönt att ha om man spelar tv-spel eller fläskar framför film. DOCK är de DYRA as hell för att vara en påse man sitter på, flera tusen! Så det billigare alternativet är väl en vanlig saccosäck, de är ju suverääääna för tv-spelande säger jag bara igen.

Av angelica - 16 mars 2010 21:00


Jag fick hem ett par gratis färgade linser en gång. De var svagt lilafärgade. De passade dock inte alls, utan bara gled runt på ögat non stop, så de gick tyvärr inte att använda. Fel storlek antar jag. Själv skulle jag inte trivas med någon annan färg än just blå som jag har, tycker blå ögon är finast. Det värsta jag vet är nog bruna ögon. En vän till mig har svarta ibland, det ser busigt ut på henne, hihi! Fast jag kan typ inte ha linser, har några pack månadslinser hemma med styrka men har så känsliga ögon att jag får hets och sliter ut de ur ögonen efter ett tag, blir för torrt, ändå har jag provat en massa sorter hos optikern. Man kan köpa färgade linser lite överallt, för er som kan ha linser, variation förnöjer.

Av angelica - 16 mars 2010 21:00


Kid Sister - Pro Nails (Rusko Remix)

♫ Jada - American Cowboy

Madonna vs David Guetta - Revolver (One Love Remix ft Lil Wayne)


Av angelica - 16 mars 2010 17:10



Drygt två år -> 730 dagar. Jag kommer ihåg oftast 3 mardrömmar per natt i snitt, ofta mer. Det blir drygt TVÅTUSENTVÅHUNDRA MARDRÖMMAR, MINST.


JÄVLA KUKHJÄRNA!


Det känns som att man blir hjärntvättad i mardrömmarna. En gnuggande känsla av att allt är meningslöst när man vaknar. Det dystra i drömmarna liksom hänger kvar ett bra antal timmar efter att man vaknat, för de gör sånt intryck. Det är inte kul att gå och sova, det är inte mysigt att slumra till. Mardrömmarna, de är alltid lika påträngande.


Vaknar snarare utmattad än utvilad. Som att någon slagit in min skalle tusen gånger om. Det har gått två år nu av endast mardrömmar, jag önskar att de försvinner.


♫ Kanye West ft Lil Wayne - See You In My Nightmares


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards