ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2010

Av angelica - 24 mars 2010 21:45

Jag blir nästan chockad när jag ser "nyungdomar" eller vad man nu ska kalla de. Har ett halvår kvar av mina tonår sen väntar döden i stort sett. Nä, fyfan åldersnojan får jag dra upp i ett annat inlägg. Hur som helst, inte fan såg vi sådär gamla ut när vi bara var typ 15?! Alltså så gamla som typ 94orna ser ut nu.

HOWEVER så resulterar det ju bara i att vi några år ÄLDRE, inte upplevs som så förjävla gamla ändå, eftersom de yngre nästan ser ut som oss? Det var någon typ 16åring som typ tappade hakan och rodnade när hon trodde jag var lika gammal som henne men jag berättade att jag var 19.

Av angelica - 24 mars 2010 18:15

När det dyker upp bloggar som försöker göra reklam för sin blogg i exvis spotlights så finns det vissa textval som gör att jag totalratar att klicka mig in.


Det är de som inte ens själv vet varför de ens själva bloggar eller vad någon utomstående skulle se för nöje i att läsa dennes blogg. Ofta är de bloggarna alldeles för ostrukturerade och innehållslösa att man nästan får en kallsup och dör.


Hur som helst så känner man igen de otroligt lätt, genom att de i spotlights skriver liknande som detta:


"Bloggar om allt och ingenting" "Mitt liv i ord" "Bloggar om allt" "Läs och följ min blogg" "Bloggar om allt och lite till" "En blogg om allt möjligt"


De vet alltså inte vad de bloggar om eller vad de ska skriva när de bloggar, förmodligen inte ens varför, alltså blir det bara rent jävla dåligt ordbajsande. Prova googla någon av fraserna och tusen bajsexemplar dyker upp som bekräftar det jag nu klagar om.


Har man sin blogg som en dagbok där inget intressant finns (förutom för dina vänner, för de är allt intressant) så tycker jag fan att man ska skriva det någonstans så att det syns också, annat är fan skämmigt ut i benmärgen enligt mig.


Jag vill inte bli exponerad för tråkiga bloggar.

Av angelica - 24 mars 2010 07:15

Vad händer om någon skulle få för sig att svälja en tampong? Oanvänd såklart. Skulle det typ blocka nere i magsäcken som en propp i diskhon eller i tarmen? Skulle den bara åka rätt ut med allt annat?


När jag ska sova så ploppar det alltid upp så mycket tankar i huvudet, tankar som är korkade/idiotiska och inte leder någonvart, ändå snurrar de omkring där i överflöd. Det här var en av de. På dagen, ja då är det ofta stendött i skallen.

Av angelica - 23 mars 2010 21:45

Djurkär som jag är så fastnar jag ju för dessa tre !

Av angelica - 23 mars 2010 19:48

Jag läser ofta i andras bloggar om folk som kopierar inlägg, härmar inlägg, tar bloggdesigner, tar bilder och hävdar sig se ut som den personen. Jag tänker då på att jag själv inte hittat något sådant, fast efter idag kan jag säga annorlunda. Heheh, jag skulle skämmas! Jag har inget emot att man bloggar om samma ämnen som andra, men man får väl fan krysta fram egna tankar istället för att bara omformulera? Ursh!

 


Råkade bara ramla in genom andra bloggar och vips fann jag två inlägg som kändes läääskigt bekanta, varav detta är ett av de, haha! Dagens  bloggcoachtips: Ni kommer ingenstans genom att härma andra, ryck upp er ffs. Vad är vitsen med att ha blogg om man inte skriver eget ? You tell me

Av angelica - 23 mars 2010 18:15

När jag ser vinprovare i tv så undrar jag alltid om de brukar vara lite halvpackade vid sändningen, att de smakat lite för mycket, hehe. Det sägs att han här Vinprovar-Bengt vart lite rund under fötterna i någon sändning iaf! Vad tror ni?

Av angelica - 23 mars 2010 17:45


  ♫ Gorilla Zoe - I Got It


♫ Jason Derulo - Ridin' Solo


♫ SPOTIFY ♫

Gorilla Zoe – Watch Me - feat. Yung Chris

Av angelica - 23 mars 2010 03:01

Foki bloggar om att smulorna i chipspåsen alltid är godast, och jag håller med. Smulorna i chipspåsen är godast, javisst, men det är väl ganska naturligt eftersom kryddorna som ramlar av från chipsen automatiskt sipprar nedåt ? MUMS

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards