ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2010

Av angelica - 26 mars 2010 18:15

Man håller på att göra samma sak på kattsidan som på hundsidan gällande benlängden. Vi pratade om det på gymnasiet, sökte just på bilder först nu. Trodde inte att man hade kommit så långt?


Taxen hade iaf ett syfte som grythund men vad fan vinner man på att avla fram korta ben på en katt? Den kommer ju inte kunna utföra sina naturliga behov såsom att hoppa som en katt ska kunna göra osv.

Vad tycker ni, visste ni om detta ?

Av angelica - 26 mars 2010 18:15


♫ Rolandz - Jag hör hur de ligger med varandra på våningen ovanför


Jag skrev ju förut om knullande grannar och feta missförstånd! Bla här och här.

Av angelica - 26 mars 2010 07:15

Köpte en sån här på IKEA för ett antal veckor sedan. Fixade upp den förra veckan ochvart supernöjd. Hänger några av mina favoritklänningar där + lite annat gojs.


Jag visste inte om den skulle passa in någonstans i rummet men det gjorde den efter att jag flyttade efter en garderob. Hur lovely som helst. Tar inte så mycket plats. Råbillig dessutom, en hundralapp eller två, minns inte riktigt! Det är Bissa iaf.


WOHO

Av angelica - 25 mars 2010 21:45

Tänkte lägga upp lite en bunt bilder från modevisningen, det blir ju allteftersom de dyker upp! Bilder från fashion for charity och Amanda!


  

Izabella och jag.

 


Jannie och Annica som höll i visningen at the front. Jag sticker upp till höger osv.  

Där hade vi mig och andra divA-duden.

Jannie och Annica fick rosor av rektorn. Totalt blev det 7.720 kr till Rädda Barnen genom intäkterna! Vi får ju hoppas att det inte går till nån fallskärm etc, hehe.

Av angelica - 25 mars 2010 21:38



Detta är från förra visningen på kulturens hus. Det är en kort version och det ska tydligen komma en till som är en timme lång, omglol. Finns på 1.30 för er som inte orkar se hela om ni är tråkiga. Ingen ass-chock i detta inlägg, hahaha.

Hon har filmat!

Av angelica - 25 mars 2010 21:15

Enkelt kan ärftlighetslängden beräknas som:


(Fars längd+mors längd)/2 +6,5cm eller -6,5 cm


Om pappan är 180 cm lång och mamman 170 cm blir ärftlighetslängden (180 + 170)/2 = 175 cm. Är barnet pojke lägger man till 6,5 cm för att få den förväntade medelföräldralängden, är barnet flicka dras 6,5 cm ifrån.


För mig: (190 + 176)/2 = 183 - 6,5 = 176,5 cm


Fast jag är ju 180 så det stämde inte riktigt, men det står vissa förklaringar på den här sidan. Som att om man kommer i puberteten sent så kan man bli längre och vice versa, och jag var väl rätt sen om jag minns rätt så det kan vara därför jag blev lite längre. Enligt formeln kommer min brorsa bli lika lång som pappa, han är 176 nu och är 15 år. Vi får väl se!

Av angelica - 25 mars 2010 18:15


♫ The Gossip - Heavy Cross

♫ Markus Krunegård - Idioter

♫ Johnossi - What's The Point

Av angelica - 25 mars 2010 18:05

HAHAHA alltså jag har typ moonat ofrivilligt för hela norrbotten idag. Scoooore osv, mer om det kommer !

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards