ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

DE YNGRE DRAR NER ÅLDERN PÅ OSS LITE ÄLDRE ?

Av angelica - 24 mars 2010 21:45

Jag blir nästan chockad när jag ser "nyungdomar" eller vad man nu ska kalla de. Har ett halvår kvar av mina tonår sen väntar döden i stort sett. Nä, fyfan åldersnojan får jag dra upp i ett annat inlägg. Hur som helst, inte fan såg vi sådär gamla ut när vi bara var typ 15?! Alltså så gamla som typ 94orna ser ut nu.

HOWEVER så resulterar det ju bara i att vi några år ÄLDRE, inte upplevs som så förjävla gamla ändå, eftersom de yngre nästan ser ut som oss? Det var någon typ 16åring som typ tappade hakan och rodnade när hon trodde jag var lika gammal som henne men jag berättade att jag var 19.

 
 
Craxyknas

Craxyknas

24 mars 2010 23:27

Jag tror nog snarare världens brister beror på att människan inte har en klar bild av vad kärlek är. Tyvärr.

http://craxyknas.blogg.se

 
Ingen bild

Magnus

25 mars 2010 07:24

Ålder är ett par siffror. Egentligen betyder de inte ett skit. Du är 19 år, men du kan vara lika vuxen som en 30 åring. Så finns det 30 åringar som är barnsligare än 14 åringar. Hade inte jag sett att du var 19 så hade jag gissat på att du var runt 23 år. Har svårt att avgöra ålder när jag ser foton. Jag säger som fransmännen, det finns tre grupper i samhället, barn, vuxna och gamla. Folk stirrar sig blinda på siffror i Sverige vilket är ganska löjligt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards