ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Last minutes with Oden

Av angelica - 8 januari 2010 19:02


Typ det jobbigaste jag sett på länge..

Last Minutes with ODEN from phos pictures on Vimeo.


 
 
sovereign

sovereign

8 januari 2010 19:51

Jag la upp den mycket för att en del personer inte verkar förstå hur nära man kan stå en hund. De förstår inte att man kan sörja dem som en bästa vän..

http://ssovereign.blogg.se

 
Ingen bild

Katrin

8 januari 2010 20:17

Ikväll, kanal 4+ kl 02:40 jävligt bra film, antar att du inte sover då, kolla in den =)

 
Hanniz

Hanniz

8 januari 2010 20:23

Tja..jag menar lårsmyckena vart dem finns o köpa??

http://www.hanniz.blogg.se

 
sovereign

sovereign

8 januari 2010 20:39

åh ja, var det lily? =( Jag minns att du hade en fin "ängelfågelbild" på någon av dem

http://ssovereign.blogg.se

 
Hanniz

Hanniz

8 januari 2010 20:53

Ahaa okok men får kolla om d finns o köpa nånstans..
Ha d bra!

http://www.hanniz.blogg.se

 
Jzza

Jzza

8 januari 2010 22:26

okejj, men då kanske jag inte ska smaka den iaf. Idag ändrade vi lunchställe till gamla pålitliga dagobert och jag testade den varma mackan med salami+mozzarella, ASgoD! :D

http://Jzza.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

angelicato

8 januari 2010 22:50

Katrin: Kollade upp vad filmen handlar om och den verkar bra, så ska nog kolla in den inatt ! =P

izza: Alltså den är inte äcklig men den är inte värd pengarna om man säger så, vart besviken på jalapenosarna för de smakar beskt :D

 
Sandra

Sandra

9 januari 2010 03:03

Jahaaja ;) såpass. Då vet jag :) tycker det är sjukt snyggt med snelugg på tjejer med svart/jävligt mörkt hår :)

http://jigglyxoxo.blogg.se

 
Cirkuscykel!

Cirkuscykel!

9 januari 2010 13:30

Jag erkänner, jag tittade inte på filmen. Har dock läst mycket av det du skrivit och du är både duktig och klok. Du är grammatiskt korrekt, något som cirkus 5 procent av bloggarna är. Och snygg är du också, jävlarimig. Jag är av medellängd men trots det ganska het och jag har manslön. Älskar bilden på dig och din kusin, hon verkar vara awesome. Gillar även att du ens tagit upp "man torkar sig INTE bakiifrån och fram!" i ett inlägg :D Haha, finns det ens folk som gör det? (Har massor av roliga/ kloka/ tänkvärda inlägg att kommentera, men vi stannar här.) Stay strong!

http://www.baramellandigochmig.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards