ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 13 december 2009

FULA MÄNNISKOR

Av angelica - 13 december 2009 15:30


Människan är enligt mig av naturen redan äckliga.


 


Stör mig så fruktansvärt när folk börjar moralpredika att man är dum som tycker någon är ful. Om folk snackar om att det är insidan som räknas, varför bryr de då sig när man tycker någon ser ful ut ? Det borde ju liksom inte spela någon roll för de då?



  Det är inte kul att se på fula människor.


Har läst att endorfiner utsöndras i kroppen då man ser på ett snyggt, vackert, fint blablabla ansikte, alltså samma sak som då man äter choklad eller har sex! Alltså måste det ju vara lika naturligt att vilja se på fina människor som att folk vill knulla?! Samtidigt får man ett uns av dåligt samvete om man säger till någon att någon annan är ful. Men vadå? Måste man tycka att alla ser bra ut? -Ohnej. Är det inte hyckleri att säga att alla är vackra? - Ohja.


Inträngd i ett hörn. Hemskaste är typ på bussar, om du hamnar nära nån riktigt äcklig människa. En gång satte sig en ful, stinkande gubbe med typ gleshåret a la canceroffer och en böld på huvet?! Höll nästan på att kräkas. Tur som fan att jag inte var åksjuk at the moment. Flyttade omedelbart till en annan plats. Fyfan, hej tragik.


Äckligt x2. Änn värre två äckliga människor som typ står och grovtaffsar, hånglar etc. FYFAAAN säger jag bara. Kan det bli värre så TELL ME.


 
 
Ingen bild

Fanny

13 december 2009 18:12

Underbart inlägg och SÅ SANT!!!!!!

 
jag (:

jag (:

13 december 2009 20:27

tycker du har helt rätt med att alla inte kan vara vackra, men om man tycker någon är ful kan man lika gärna hålla käften, tycker jag ;p

http://trasseltos.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

M

16 december 2009 13:28

Har du inget annat att göra än att vara bitter? Ärlig talat, Skaffa dig lite självinsikt och lär dig strunta i andra. Fulheten lär ju inte smitta av sig, eller vad fan är det som du oroar dig för?

 
Ingen bild

angelicato

16 december 2009 15:09

Måste man vara glad i en blogg och tycka att mysiga höstkvällar och vardaglyx är det bästa som finns, eller att fula människor ÄR vackra?

Den här bloggen är liksom "en bitterfittas bekännelser". Jag stör mig på mycket

 
Ingen bild

S

17 december 2009 00:09

Nej då är inte jag dum som säger att du var verkligen inte det vackraste som finns

 
Ingen bild

angelicato

17 december 2009 00:21

S: Hmm, dock har jag inte riktat något av det jag skrev till en specifik individ likt du gör nu? Jag må skriva allmänt om fula, men går aldrig till personlig nivå.

Varför svarar S på något som jag svarade till M btw, IP visar ju att M är i sthlm och S bortåt hyffsat nära gbg ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards