ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 25 november 2009

ATT ÖVERLEVA DAGEN - BRUTUS ÖSTLING

Av angelica - 25 november 2009 22:30


♥Fåglar♥


Jag är sugen på att dra till teknikens hus snart och kika på en utställning med fågelbilder av Brutus Östling. Såg några av de på tv men vill se MER. Fåglar är mitt favoritdjur, men jag brukar inte bry mig så mycket om fotografier på de eftersom jag tycker saker ser sämre ut på bild oftast, men det fanns så fräna!

 

Golde eagle

 

 


 
 
Kashaya

Kashaya

25 november 2009 22:51

Vad fina bilderna var. Hade kunnat tänka mig att se den utställningen med.=)

Sv. Ja det tycker jag med.. ser inte så användbara ut. Man kan ju inte ha vanliga kläder över dem med de där stora rosorna på...

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
Jzza

Jzza

25 november 2009 23:08

Jaa, du passar verkligen till fåglar, är som att man ser det på en gång när man tittar på dig. Sen har du ju varit en pippi i ditt förra liv också ;) Hur går det med gojan där hemma då?

http://Jzza.bloggplatsen.se

 
Jzza

Jzza

25 november 2009 23:28

Synd, ´fast man kan fatta det. typ min oro om jag skulle skaffa fågel.. Så du tittar på lägenheter?

http://Jzza.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Katrin

25 november 2009 23:30

Seriöst, fåglar? fåglar?
De är ju fan läskiga, sättet de stirrar på en, hahah =)

 
Ingen bild

angelicato

25 november 2009 23:37

katrin: fåglar är ju uuunderbara! Haft det sen jag var typ 12 lr nånting sånt :D som flygande hundar =)

 
Ingen bild

Katrin

25 november 2009 23:43

Underbara? De stirrar på mig med en djävulsk blick hahahah tog i lite va ^^
Hahahah flygande hundar, klockrent!

(Måste bara fråga, har det alltis kommit en smilis när man skriver in koden?, försökte knappa in den, hahaha jag är inte dum utan det är svinis-sprutan som har påverkat detta haha)

 
Ingen bild

angelicato

25 november 2009 23:48

det är alltid en smiley efter att man skrivit in koden rätt ;D

 
Ingen bild

Katrin

25 november 2009 23:54

Är du säker? Hahahah känner mig hur dum som helst, bäst att jag går och lägger mig och så kan vi glömma detta haha =)

 
Jzza

Jzza

26 november 2009 00:12

Okej:) Jaa, det går ju lite trögt då det är ganska få ute. Hoppas att det dyker upp någon snart som våra köpoäng räcker till, eller en bra på direktbokning!

http://Jzza.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

26 november 2009 00:37

Har varit på en föreläsning med han (med bildvisande också ofc)! Han är GRYM, var hur intressant som helst, föreläser han i Luleå så bör du dra dit!

http://annad.devote.se

 
Ingen bild

angelicato

26 november 2009 00:45

han hade mycket intressant att säga bara i den snutt jag såg på tv! Tror dock inte han är där på teknikens hus och pratar, men får hålla utkik om han har nån =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards