ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 25 november 2009

VAD SKA JAG GÖRA SEN, VAD GÖR JAG SEN ?

Av angelica - 25 november 2009 02:08

HAHAH alltså jag har typ redan fet ångest över att fylla 20. INTE ENS ETT HELT ÅR KVAR, blää jag dör snart, seriöst jag blir sjukt stressad!! Fatta hur jag kommer känna när jag ska fylla 40! Kommer typ hetsa ihjäl mig innan dess!



Det känns inte som att jag hinner med allt jag vill göra. snart har ett halvår gått sen studenten. Ett halvår till och vi är uppe i ett år. måste göra något efter nyår.


Allt hänger på om jag fixar körkortet direkt eller inte. Plus pengar och ork. Skulle det trilla in mkt jobb på Grans så är jag ju sysselsatt.



Sen har jag feta beslutsångesten angående London eller Spanien.


  Fördelar Spanien (sos animals igen): Kul med vovvarna. Nostalgi. Röra på kroppen. Sol. Behövs där. Anna Salmi är där. Får ev med mig två superfina vänner dit.


  Nackdelar Spanien: Krävande fysiskt och i viss mån psykiskt. Jag blir lätt grinig när jag är trött. Inte så fresh boende (råttor i säng etc).


  Fördelar London: Kusinen är där. Uppleva något nytt. Inte lika krävande som volontärjobbet. Händer förmodligen sjukt knasiga grejer (jag+kusin=roliga katastrofer)


  Nackdelar London: Inga djur omkring mig. Sämre väder?

 
 
Anna

Anna

25 november 2009 13:23

Typ argument :)

- Pa SOS behovs man mer
- I London behovs man inte (men det ar kul anda) fast gar ju som sagt att hitta volontarjobb har ocksa!

- SOS suger pengar ur en (savida man inte stannar i evigheter men det kanske man inte orkar)
- I London kan man latt hitta jobb och ga plus-minus-noll

- SOS ger en kondis
- London med sin kollektivtrafik dodar din kondis

- SOS ar inte mest handelserikt i langden
- I London kan man inte undvika handelserikheten

...och detta tillforde inget nytt, haha!

http://annad.devote.se

 
Anna

Anna

25 november 2009 13:25

Och angaende vadret...har man bott i Norrland under vintrar sa kanns detta som Mallorca i jamforelse :)

http://annad.devote.se

 
angelina

angelina

25 november 2009 15:54

LONDON LONDON LONDON! Spanien har du redan besökt, prova något nytt.

http://angielina.blogg.se

 
Linow

Linow

25 november 2009 18:04

haha joo jag minns dem själv men man ska kanske skriva till dem som producerar dem och säga sin åsikt ;)

http://Linow.bloggplatsen.se

 
MLi

MLi

25 november 2009 19:45

Jag röstar på London! :D

http://definingme.blogg.se

 
Linnéa

Linnéa

25 november 2009 20:55

Hej skulle du kunna vara jätte gullig och hjälpa mig med min marknadsundersökning jag gör för mitt bröllopsfilm-företag? Det är bara tre frågor och går jättesnabbt, skulle verkligen behöva din hjälp! (Svara på min blogg)

Fråga 1: Kön?

Fråga 2: Hade du varit intressear av att köpa ev DvD med ditt bröllop (vigseln) på? Filmat med hjälp av två professionella filmkameror, redigerat och utbränt på DvD skiva i ett fint fodral.

Fråga 3: Hur mycket hade du som max, kunnat tänka dig att betala för tjänsten? Under/ Över 3000 kr?

http://rubin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards