ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 3 november 2009

SMS-LJUDET SOM BEDRAR

Av angelica - 3 november 2009 02:15

SexyLips.jpg Sexy Lips image by statueofmike  Lite mer dystert i livet.

En sak som gör mig lite besviken varje gång det händer, är när högtalarna muttrar det där förberedande ljudet då man ska få sms, men då det inte kommer något sms. Man sitter ju och väntar då på att få kasta sig på mobilen och förhoppningsvis få veta nå kul, men icket! Flyttar alltid iväg mobilen från högtalarna när jag blivit lurad några gånger eftersom jag inte orkar bli besviken gån på gång igen, haha!



 
 
sari hänninen

sari hänninen

3 november 2009 06:25

men, en sån snygg blogg!
en sån snygg header!
helt fantastiskt!
vad kul att du hittade in till mig, förresten.
men jag är allt bra avis på din blogg ... ;.)

http://sarispysselblogg.bloggagratis.se

 
Oskar

Oskar

3 november 2009 09:59

Jag hittade faktiskt en skitbra sida att hämta statistik ifrån. Där står det vart alla kommer ifrån och tyvärr så blev det knappt någon besökare :/ Men jag uppskattar verkligen gesten ändå. Tack angelica! :D

http://osskie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards