ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

SVAR PÅ TAL GÄLLANDE LÄNGD

Av angelica - 26 oktober 2009 21:14

Se HELA bilden, för det finns en baksida/förklaring till allt.


Eftersom jag fick en kommentar på "Fördelar med att vara lång" från någon anonym stockholmare (Verkar som att de invaderar luleås bloggar med sura kommentarer just nu) så svarar jag på den rakt ut i bloggen istället. Vill ni läsa hela kommentaren så finns den längst ner på länken ovan.


Kommentaren


"...Tack för mig, känns som om jag bevisat hur löjligt ditt inlägg var. Det räckte tydligen inte med att skriva att alla är vackra oavsett längd. Suck, denna utseendefixering har verkligen gott till överdrift...bevisligen."


Mitt svar



-Jag skrev fördelar för att jag precis hade skrivit nackdelar. Måste ju visa både mörka och ljusa, inte bara ena, annars förvränger jag verkligheten. Skrev jag det för att trycka ner de kortare? Nej, för att visa att det inte bara är nackdelar med att vara lång. Det vore ju lögn att det inte finns båda sidorna. Eftersom jag inte själv är kort så ville jag inte uttala mig om den saken med för- och nackdelar eftersom jag inte upplevt saken själv.


TA INTE ÅT ER SÅ FÖRBANNAT JÄVLA MYCKET, HA LITE SJÄVLDISTANS.


Så ligger det till.

 
 
Johanna

Johanna

26 oktober 2009 23:10

snälla rösta på mig som veckans blogg, jag är nummer 12 :)

Finns kanske inte så mycket på bloggen eftersom jag just började men skulle vara så kul att vinna. :)
tryck på länken för att rösta, tack i förhand :)

http://londonflickan.webblogg.se/2009/october/rosta-nu.html#comment

http://johannasvallander.blogg.se

 
Sara

Sara

28 oktober 2009 12:37

alltså herre jisses, vilken jävla tönt!! Hahahahhaa ojoj att det finns sådana där sura bittra människor i våran värld. Kort & söt (?) må du vara tjejen, men med din attityd är du inte omtyckt - inte här & ingen annanstans!

Flaggstångs power! ;D

http://baconpumlan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards