ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

TILL MELLANMJÖLKS- OCH DAGBOKSBLOGGARE

Av angelica - 5 oktober 2009 08:45

Herre min storvuxna GET !


Efter att ha letat någon form av värda bloggar att läsa ger jag upp.


Antingen snubblar jag in på kända bloggar som egentligen bara är produktbloggar eller så blir det mellanmjölksbloggar. Sådana där som faktiskt SKRIVER att de druckit ett glas mjölk idag...



 

OH MY CHILI CHEESE så intressant !

 

Kan ni "dagboksbloggare" inte bara skriva av er i en riktig fysisk dagbok som ni sen lägger på sängbordet eller liknande. Eller bara prata med någon på msn där ni utbyter information om vad ni åt idag. Alla bra, bloggar roliga bloggar, åsikter, intressanta ämnen bara försvinner i ett myller av... Ingenting.


Läs och lär

För nu när jag finner denna blogg OTROLIGT givande så hoppas jag att det ger er en hint. Ni kan ju tom ha den bloggen som förebild till att börja med.


"Angelica, du behöver typ en komihåglapp för att komma ihåg att du lever!"

 
 
Maddo

Maddo

5 oktober 2009 09:48

Det är inte lätt att hitta en blogg man tycker om men jag tycker variationen gör det charmigt med blogg. För min del har blogg varit ett sätt att få ut det jag tycker, tänker och känner i ord. Eftersom mina fingrar glider bra mkt bättre på tangenterna. Jag har heller aldrig haft en fast dator när jag började så det var viktigt att det kunde sparas på internet. Visst har jag en dator nu men bloggen har liksom blivit en vana, har man bloggat i nio år så har man ^^ Då hette det dessutom dagbok. Innan blogg-syndromet kom in. :P


Oh, får kolla på det kladdkakereceptet då! =)

http://dreammaddo.bloggplatsen.se

 
Oskar

Oskar

6 oktober 2009 17:06

haha jag tar fan åt mig. måste fan skärpa mig med mellanmjölksbloggandet helt seriöst :(

http://osskie.blogg.se

 
Ingen bild

Xanat

15 oktober 2009 01:39

Får erkänna att jag tar åt mig... är en "dagboksbloggare" dock är jag det eftersom jag inte vill att vissa känslor och dylikt skall finnas kvar i form av regelrätta anteckningar när jag dör.

Idag finns en hel uppsjö av diverse bloggar, alla dessa kändis/fjortis/gravid/rosingwannabeebloggarna är grymt tradiga och det är faktiskt nästan så att den där "kaninmatsbloggen" är intressantare... För vem vill inte sitta och glo på en röd banan. Hahaha

 
angelica

angelica

15 oktober 2009 02:00

Xanat: Det där har jag inte tänkt på förut, att man kanske inte vill att det ska finnas kvar i fysisk form.

haha kaninmatsbloggarna kanske kommer att ta över ! ;D

Fast det där med röd banan fattar jag faktiskt inte, hihi ;D

http://angelicato.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Xanat

16 oktober 2009 00:08


haha.. Jag kommer fan blogga vidare iaf så det inte enbart är "kaninmatsbloggar" men vem vet det kanske blir en ny kategori av blogg.. Hurra nu kan vi alla sluta läsa bloggar. haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards