ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 8 april 2009

SAKER JAG STÖR MIG PÅ ANGÅENDE JEANSLEGGINGS

Av angelica - 8 april 2009 21:15

Jeansleggings i all ära, de är snygga på benen säkert praktiska och enkla. Men än har jag inte funnit mig något par som i mina ögon ser bra ut och känns bra. -Petig.

Bilden är bara något random par, säkert gina lr nå.


1. De har inte hällor! Vilket leder till nästa punkt.

2. De hänger i röven! De lyfter ju inte någons ass alls, de liksom drar ner allas bakar till avgrunden eftersom de liksom inte håller sig på plats vid höften.

Efter att folk sätter sig ner så blir de en liten skrovlig påse som bara hänger och som måste dras upp.

3. De är så höga i midjan! Jag hatar höga jeans, det ska vara låååågt! Det ger även illusionen av en mer sämre bak och är oskönt. Nu vet jag ju att många har längre tröjor över, men ändå.

4.Vissa har inte fickor! Grymt fult när folk inte har längre tröjor på de som inte har fickor, HEJ ÄCKELRUMPOR.

Edit: 5. De har ingen gylf, precis som emma kommenterade så ser det mysko ut fra, typ man ser inte vad som är bak och fram imo.


Kanske jag någon dag finner ett par som uppfyller mina kriterier.

Tacka vet jag vanliga jeans fram till dess, kanske lite stelare men ack så mycket bättre.

 
 
Ingen bild

e-ma

8 april 2009 21:59

Jag har inte provat något par jeansleggings men vanliga leggings lyfter iallafall min röv och drar absolut inte ner den :) , det jag saknar på jeansleggings det är nog mest gylfen :O jag känner mig inte bekväm i att det är en stor hård remsa där fram.. nu for mina tankar till att det kan liknas vid att ha string bakofram :O . men sedan så saknar jag också fickor på jeansleggings :)

 
Anna

Anna

8 april 2009 22:53

Sen är ju en nackdel att dom är typ lika dyra som vanliga jeans :S

Vill dock ha! Fatta "jeans" som är lika bekväma som mjukisbyxor, löveli :'D

http://annad.devote,se

 
angelica

angelica

8 april 2009 23:01

mm det är också cpigt
"jeans" som är lika bekväma som mjukisbyxor= mmm
fan alltså för alla punkter ;P

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Sandra

Sandra

9 april 2009 20:54

sv: haha ja! det skulle behövas

http://jiggly.blogg.se

 
Fru Qvist

Fru Qvist

14 april 2009 00:53

finns på VILA för 299 riksdaler! och dom har gylf! eller dom fanns iaf för någon månad sen :)

http://kirkhammett.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards