ANGELICATO

Alla inlägg under november 2008

Av angelica - 11 november 2008 12:12


Näe, men det går tydligen inte att skicka <3 i kommentarer till mig, vilket Fanny hade upptäckt och jag bekräftade just hennes fynd.


Undrar varför?

Av angelica - 10 november 2008 23:16


Nu finns bilder från SOS på pixbox!

Får kameran till veckan och då dyker ännu fler upp!

Av angelica - 10 november 2008 18:02

Kristofer snart är du nog hjärntvättad, det tar bara sin tid för dig, haha.

Lazees låt har nästlat sig in och nu var det ju även den här

Inte för att det hör till gangsta men snart fan baby, jag har all tid i världen

Av angelica - 9 november 2008 21:38

Jag skulle vilja ha en liten minibuss att åka runt i Sverige någon sommar med några kompisar.

Hälsa på allt folk man aldrig träffar annars, folk från sos, folk från msn, allt möjligt folk.

Grilla, festa, passa på att kolla på kennlar.  Stanna på nån cool camping och chilla järnet hos de nya grannarna.

Kanske träffas man igen, kanske inte.


Jag verkligen avskyr att skiljas från folk, allt folk. Jag vill samla på mig allt folk och förvara de i ett stort hägn hemma hos mig!

Av angelica - 8 november 2008 19:46

Min kamera är inte stulen, den blev hittad i en bil på Sos!

Måste alltså ha fallit ut ur väskan påväg in till stan!

Lisa har tagit med den hem till Sverige och skickar den till mig på måndag!

HAPPYFACE x2


Då blir det pumpa bilder upp på internet till veckan!

Av angelica - 1 november 2008 15:51

Hej, förfan. Fest ikväll

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards