ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Bio med pojksen

Av angelica - 30 november 2008 00:06


Nyss vart på bio med Kristofer och Ville, såg Twiligt.


Ni har just slösat en bit av ert liv till att informeras med denna egentligen onödiga fakta. Känn er slaktade.


EDIT: DEN VAR BRA. Läste på wiki vad som skulle hända i följande del och sen drömde jag om det haha så det var som att jag själv fick vara med.

Skillnaden var att jag hoppade från en balkong istället för ett berg och det var vampen och inte varulven som räddade.

 
 
Sandra

Sandra

30 november 2008 00:35

Var filmen bra? :D

http://jiggly.blogg.se

 
Minna

Minna

30 november 2008 00:55

vad tkr du om filmen då? :P

http://enfotografsvardag.blogspot.com

 
Ingen bild

angie

30 november 2008 12:20

Åh, den är så bra! Har sett den två gånger på bio.

 
angelica

angelica

30 november 2008 13:08

jaow den var bra :>

läste på wiki uhr nästa del är och sen drömde jag om det haha så det var som att jag själv fick vara med :>

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

30 november 2008 15:22

Också skriver du inte ens om den var bra eller inte! :P Jag vill också se den :O

http://annanas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards