ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2008

Av angelica - 4 augusti 2008 23:56


Blev så förbannad när jag läste Blondinbellas blogg nyss.


"Jag fick butikens källare för mig själv och jag gick runt i timmar och valde mellan olika pälsar. Det var rena himmelriket! Jag kom ut tillslut med en pälsjacka, två mössor och två pälsar som man kan lägga runt kappan. Så otroligt vackra, nu vill jag ha en kall svensk vinter!"


Hon må vilja ha uppmärksamhet genom att skriva saker för att få reaktioner,

men någon jävla måtta får det fan vara, låta det gå ut över djur.


DETTA är vad den DUMMA, äckliga fittan stödjer.



Blondinbella, kom hit så ska jag personligen slita av din äckliga jävla skalp.


V ä g r a p ä l s


Av angelica - 4 augusti 2008 21:26

VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED?!


Lackar fan totalt varenda jävla gång jag besöker en blogg med musik.

Stänger ner eran fittjävla blogg DIREKT.

Jag lyssnar antagligen redan på musik liksom många andra, varför i satan skulle jag vilja lyssna på era äckliga låtar.

och VARFÖR I HELVETE SKULLE JAG VILJA LYSSNA PÅ TVÅ LÅTAR SAMTIDIGT?


Och ni som hävdar att man bara behöver stänga av musiken på nån liten knapp/flik - EH NEHJ, jag är redan så förbannad när jag hör musiken att jag hellre letar upp krysset uppe till höger och aldrig mer besöker din blogg.


Dumma satar, ni förlorar läsare.


SLUTA VÅLDTA MINA ÖRON, det är inte coolt!


 

Av angelica - 4 augusti 2008 19:53

Lk var fräs, mycket nytt kul folk och gamla vänner !


Gick alla tre dagarna, rix suger balle iaf, man går bara för att det är gratis, ehe.

Betala för att gå fram och tillbaka mellan hamnarna gjorde jag inte,

päronen betalade så, hihi.


Fredagkväll vart jag på totalt tvären och hela jag var på fel humör innan LK ens hade börjat, MEN med allt fint umgänge så vart det nice tillslut som fan!


Lördagkväll vart fan snaskförträffligt, med tusentals gruppkramattacker!


Är ni nyfikna satar kan ni gärna kolla in min pixbox!


Av angelica - 4 augusti 2008 16:51

Fick svar från skolan nyss, de godkänner APU-platsen på SOS animals.

Har precis skickat in ansökan och hoppas på det bästa!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards