ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

Allt snack om bögar och bisexuella överdrivs

Av angelica - 29 augusti 2008 00:27

Som att det är ett mirakel att misantropen Betnčr hävdar sig vara bisexuell.

Ärligt talat så höjer jag inte ens ett ögonbryn över detta.


Detta uttal i mina ögon mycket väl kunna vara en öppen debatt som han startat, jag tror att det här bara är ett sätt för honom att försöka få dumma jävla Sverige närmare jämställdhet.. "– Det är mest en tillfällighet att jag bara har legat med tjejer. Jag är bisexuell. Det tror jag de flesta människor är, om de skiter i att tänka efter"


Vem som helst kan vara det och personen är fortfarande densamma.

För mig är det ingenting unikt på något sätt, det är bara en läggning och ingenting mer.

Att man gillar tjejer, killar eller både och är ju inte ens nytt och fascinerande.


Man har t.om funnit pingvinhanar som inte vill para sig med honor, för de föredrog hanar tydligen.


Ett fenomen jag hakar upp mig på är:

I gayförhållanden verkar det som att den ena intar mansrollen och den andra kvinnorollen, och då menar jag allt från klädstil till kroppsspråk.

Men Varför i hela världen då?


Om jag är killen med den manliga rollen och min manliga partner har den feminima rollen, varför har jag då valt en manlig partner som påminner om en kvinna?


Visst, 'det handlar om hormoner' men om det nu handlar så mycket om hormoner, varför formar sig då ofta den ena partnern till det andra könet?


Människan är inget mer än ett djur, trots allt.

 
 
Jessica

Jessica

29 augusti 2008 01:25

Svar:
Nej, men i största allmänhet är det rätt lattjo. Tror inte det handlar om tillfälligheter alla gånger!

http://jesscia.blogg.se

 
Ingen bild

Kristofer, din BABE1!

29 augusti 2008 07:09

hahaha, ja rätt

aftonbladet bah "Betner är bisexuell"

Läs de senare blogginläggen på hans sida
http://www.magnusbetner.com/user_diary.php

 
e-ma

e-ma

29 augusti 2008 18:13

(svar) Jag menar det! Tänk att man ska få betyg i det där :S ! Btw, jag och jenny träffade anna idag :) hon tyckte att vi skulle samla ihop oss och träffas någon dag :)

http://emaema.blogg.se

 
mickis

mickis

31 augusti 2008 03:09

Hejsan!
Torsdagen den 4:e september Kl:00:00 är du med i omröstningen i S.A.S Tävlingen. Gå in o kontrollera att länken till dig (i inlägget där omröstningen sker)verkligen fungerar.
Jag har lagt ut en "VOTE FOR ME" knapp som ni kan använda er av i er RÖSTNINGS KAMPANJ, det är bara att kopiera den till er blogg/hemsida.
Jag önskar er nu LYCKA TILL och hoppas att ni får många röster.
/Mickis

http://www.metrobloggen.se/designhuset

 
Ingen bild

julia

29 augusti 2010 00:27

jag förstår inte heller allt tjat om detta, eller varför en ska vara man och en kvinna i ett gayförhållande
liksom, när jag är med en brud så vill jag ju inte att hon ska vara man... och jag själv är ABSLUT inte manlig... sen frågar ALLA (oavsätt läggning) "jahadå, Julia... och vem är "mannen" i ert förhållande"
ehm.. ingen? Vi har fittor?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards