ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2008

Till er som har automatisk musik på bloggen

Av angelica - 4 augusti 2008 21:26

VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED?!


Lackar fan totalt varenda jävla gång jag besöker en blogg med musik.

Stänger ner eran fittjävla blogg DIREKT.

Jag lyssnar antagligen redan på musik liksom många andra, varför i satan skulle jag vilja lyssna på era äckliga låtar.

och VARFÖR I HELVETE SKULLE JAG VILJA LYSSNA PÅ TVÅ LÅTAR SAMTIDIGT?


Och ni som hävdar att man bara behöver stänga av musiken på nån liten knapp/flik - EH NEHJ, jag är redan så förbannad när jag hör musiken att jag hellre letar upp krysset uppe till höger och aldrig mer besöker din blogg.


Dumma satar, ni förlorar läsare.


SLUTA VÅLDTA MINA ÖRON, det är inte coolt!


 

 
 
Hotll

Hotll

4 augusti 2008 21:31

Håller med. Musik på hemsidor där man inte förväntar sig att det ska vara det är nåt av det värsta jag vet.....

http://daysofmylife.bloggagratis.se

 
Hotll

Hotll

4 augusti 2008 21:59

Nu var du snäll tycker jag. Det räcker inte. Vet egentligen inte vad soom skulle vara straff nog för alla skitar som tror de kan göra som de vill, men nog fan ska de ha mer straff än 6 mån villkorligt i alla fall.

http://daysofmylife.bloggagratis.se

 
angelica

angelica

4 augusti 2008 22:19

jaa jag var allt för snäll där ;/
fyfan skära skallen av fanskapet MINST

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

6 augusti 2008 18:11

Haha wuuuw :o chill it, jag gillar musik min blogg går ut på det! haha, mina läsare får väl vänja sig. som sagt det är min blogg. jag har bara musik i omgångar, alrdig länge.

http://lisabjernhagen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards