ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

Jag stör mig på era jordgubbsbloggerier

Av angelica - 11 juni 2008 22:23

Efter att ha klickat runt bland oerhört många bloggar så ser jag ett ständigt återkommande fenomen; bilder på jordgubbar.


Det är typ mode att publicera inlägg med en liten eller enorm bild på jordgubbar, i ett tattigt försök till att få bloggen fresh, bara för att det är sommar.


Jag stör mig.


Gah vad jag klagar och wajnar, but I like it.


Nu när jag ändå är på krigsstigen: MJUKGLASS tjatas det ständigt om, det är inte speciellt gott, men likaså här ska det tjatas så fruktansvärt som om det vore nån drog, men bara en tillfällig en som ni bara tjatar om när det är 'mode', dvs på sommaren.


JORDGUBBAR OCH MJUKGLASS SMAKAR ALLTID LIKADANT

 
 
Minna

Minna

12 juni 2008 05:49

Vilken tur att jag aldrig gör sånt då. jaja ^^

http://synvinklar.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny

12 juni 2008 15:46

Glass är ändå godare på sommaren då det är varmt! :) Men kulglass är gott, mjukglass blir jag less på så fort :(

 
Snexig

Snexig

12 juni 2008 17:43

Jag har en jordgubbsbild på min blogg ;-)

Inget "tattigt försök till att få bloggen fresh, bara för att det är sommar"
-nej..

http://snexig.webblogg.se

 
angelica

angelica

12 juni 2008 18:07

Okej, då har du ju iaf redogjort för mig att det inte är just ditt syfte, att pimpa bloggen med jordgubbar, men ingen annan har det ;D

Have a nice day ;3

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Ingen bild

2MM

18 juni 2008 12:41

Mjukglass = artificiellt fett, arom.
Glass = Grädde, ägg, frukt.
Jordgubbar = om nom nom nom!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards