ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 1 mars 2008

Linda Bengtzing goes härmapa

Av angelica - 1 mars 2008 20:26

Varför härma en annan låt; lathet måntro?


"I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like"

Mika - Grace Kelly


Jag kan vara ___

Jag kan vara ___

Jag kan vara ___

Jag kan vara ___

blablabla!

Linda Bengtzing - Hur svårt kan det va


Man måste vara en

megafeminim bög för att delta i melodifestivalen, självklart.


Jag menar Daniel med den sjuuuukt äckliga låten Pame


"Daniel har varit öppen sedan han var sexton. Men att komma ut blev en besvikelse.
– Det var ju tänkt att bli min tonårsrevolt, men mamma och pappa hade ju fattat för länge sen så det blev ju knappast det stora drama jag byggt upp i mitt huvud." -Jaaviiiiist det måste ingå drama i allt


_________________________________________________


Hör och häpna:


<--HAN: sebastian, som jag och anna.n troget följde under idol har alltså ;

SKICKAT BILDER PÅ SIN KUK

åt en tjej som han hade ett typ hemligt förhållande med under idol-tiden.


Annas kompis systers bästis lr något sådant bor i luleå så anna hade hört det på den vägen.


Det är som så patetiskt, jag dööör mmahwhahaha


fast han är bra om inte bäst

 
 
Ingen bild

Jenny

1 mars 2008 21:56

Annas kompis systers bästis var det nog, haha. :)

 
Ingen bild

Izande

2 mars 2008 16:02

Lina härmade Rihannas stil oxå tänkte jag på..

 
angelica

angelica

2 mars 2008 17:24

ja sedär ;O dålig fantasi

http://angelicato.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards