ANGELICATO

Alla inlägg under februari 2008

Av angelica - 7 februari 2008 18:06


Kvinna; female är lika med hona.

och en hona kan kallas för hora.

Så då borde en hane kunna kallas för hare.


Bara en tanke som slog mig, ELLER?

Av angelica - 7 februari 2008 00:05


Men ofta, jag tycker ju att det är fint nu ju, betydligt bättre än förra året ?

Trivs då som fäääään !


Av angelica - 5 februari 2008 20:09

Hittade fördriv i Elins blogg. 

Vad skulle du?

1. Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek" om du visste att du aldrig skulle kunna återvända?

Svar: Säkert, om kärleken var med såå, hähä.


2. Skulle du kunna i någon situation mörda någon?

Svar: Mjaa, om det gäller liv eller död.


3. Du blir kär i din bästa väns pojkvän/flickvän. Vad skulle du göra?

Svar: Det blir jag inte.


4. Skulle du sälja din vänstra tumme för 200.000kr?

Svar: Stor offring - lite pengar = Nej, kanske för mer.


5. Du får reda på att din pojkvän/flickvän har deltagit i en porrfilm. Vad skulle du göra?

Svar: Absolut ingen aning, säkert bli avis och tjurig, gnola i det tysta.


6. Skulle du kunna offra dit liv för någonting/någon?

Svar: Beror på situationen.


7. Om du misstänkte att din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig, skulle du läsa hennes/hans dagbok?

Svar: Vem skriver dagbok nuförtiden ? jaa snoka lite, skulle inte vilja anklaga utan något att gå på, även fast det kan tyckas lågt.


8. Du är hemma ensam. En främling knackar på din dörr och säger att han blir jagad av en mördare och behöver låna telefånen. Skulle du släppa in den personen?

Svar:  Joo, låsa dörren åså, fas tänk om den personen vore den onde ? ;o


9. Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i. Skulle du behålla den?

Svar: Jaa, om det inte står vems plånboken tillhör :/


10. Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris?

Svar: Nej, aldrig.


11. Ditt hus brinner och du kan bara ta med dig en sak, vad skulle du ta med dig?

Svar: Levande ting.


12. Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän?

Svar: Min bästa vän såklart.


13. Din bästa väns pojkvän/flickvän är otrogen mot henne/honom. Du gillar din väns partner väldigt mycket. Skulle du berätta för din vän att hennes/hans flickvän/pojkvän var otrogen mot henne?

Svar: Beror väl på situationen, ja det skulle jag nog, bästvän håller man inte hemligheter för ffs.

Av angelica - 5 februari 2008 17:28

24h matstopp - funkade fint, dock var jag yr som ett sär, haha blev snurrigt och mörkt, hyperventilerade när jag ställde mig upp efter att ha legat och läst, kände mig som ett fyllo när jag gick till köket, hehe.


VARFÖR vet jag allting så sent? -Erik och mamma snackade om semlor, och jag ba "Vafan dillar ni nu om, äre fettis idag ?!" Så ikväll när mamma kommer hem från jobbet blir det att äta det, fast jag tycker inte om det alls, så vet inte varför jag äter det år efter år egentligen? Ajja - bukfylla iaf.


Missar Machinae Supremacy IGEN, Fittnylle ! - Förra året skulle ju jag och Fanny dit med Mr.Hannes Kaka och några andra, så ändrade flickan sig, huhu. Så ringer Krille och frågade om vi skulle gå, men jag är inte ens i Sverige då.


Blir det varmt kommer jag inte ens vara ute, jag tycker inte ens om när det är varmt och soligt, blir fan arg. Längtar typ tills jag kommer hem förfan, det enda jag ser fram emot är mat och djur därborta, jag tycker inte ens om att vara med min familj, hoppas det finns något kul folk därborta åtminstonde ? (Ja,- jag är gnällig, men låt mig.)

Av angelica - 5 februari 2008 16:50


"Saft, Saft Hallonsaft

Bättre saft har ingen haft

Saft, Saft Hallonsaft

Bättre saft har ingen haft"


Ni känner nog alla igen den.

Hörde den gamla låten på radion idag;

kom att tänka på barntiden för tyckte den var så kul då och

minns att jag brukade mummla den för mig själv.


En dag som denna; hemma från skolan, gav mig friheten att äntligen ta mig tid att läsa ut boken (Det ska bli ett sant nöje att döda dig - En sann historia av Magdalena Graaf.) Kan ju dock säga att jag till viss del kände igen mig..

Av angelica - 5 februari 2008 16:29


"Jag sitter här i ett hav av döda. Nä men det känns som att ända sen sommaren har alla djur och människor bara dött och dött" - Izabella.


Ja, det ligger mycket i det du säger - Folket och djuren bara faller en efter en likt den dåliga domino-reklamen på tv, Clas Ohlson.

Nu mister vi någon, gång på gång, en efter en; större eller mindre levande varelse.


Bella och alla andra; ni minns väl i våras när alla drabbades av någon slags otur, allt från en skottskadad bror till att bella var den enda som inte riktigt än hade fått otur och vi funderade över vilket öde som väntade henne.


Vi har iaf varandra<3

Av angelica - 5 februari 2008 15:49

Nu har jag bestämt mig; jag ska banne mig kunna ha linserna om så ögonen skall blöda sönder. Näe inte riktigt, men plitade in ett par, har månadslinser förövrigt ju. Just nu känns det precis som förra gången; som att en miniatyrkatt river på ögonvitorna med sina sylvassa klor. Hoppas det går över...


Air Optix/O2 Optix - 6/box

Ciba Vision, Air Optix.

Mindre torra ögon, mindre irritation, ger bibehållande vita och mer hälsosamma ögon, släpper igenom 5x mer syre, osv. Tydligen ska man kunna sova med de upp till 6 nätter, fast det kommer jag inte göra, inte ens en natt, huhu äckligt ju?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards