ANGELICATO

Alla inlägg under februari 2008

Av angelica - 11 februari 2008 00:02




Hahaha, alltså jag kan inte sluta garva.


"Vadå, så om man e pr0 så låter man det rinna?"

Av angelica - 10 februari 2008 23:40

Efter att min storasyster tjatat frenetiskt om att redigera om en bild på henne och hennes kille så gjorde ju jag jobbet (självklart så godhjärtad som jag nu är.)


 

Imorgon är det PRAO på Landstinget och i 2 veckor framöver. Vi ska få göra några nätverksuppgifter då vi nu "kan" detta med lokala nätverk. Jag tror våran arbetsgivare har för höga förväntningar om våra kunskaper och det kommer då mest troligen sluta med att vi får sopa golvet eller något liknande.


Haha, ringde precis Angelica som nu förlagt sig i Playa Del Ingles, där jag själv har varit när jag var litet kryp.


Jag: Jaha vad gör du då?
Hon: Naah, sitter här vid klarblålysande polen bland palmer och hotell.

Jag: jaha, jag sitter här i mitt skitiga rum och tittar man ut så ser man en mörk grå utsikt. deprimerande snö som får en att vilja ta självmord. 


Avund fylldes i mitt huvud, ty fusan!  


Kom hem älskling, jag behöver dig <3 

Av angelica - 10 februari 2008 15:56


Saosin - Time after time (cover)


Jag var på Machinae Supremacy igår för er som nu vill veta det. Tråkigt nog så var det inte alls samma stämning som på förra releasepartyt. Tekniska missöden drog intervaller vilket sabbade det mesta.


Jag sitter nu här nyduschad och renlig! Jag blir så trött, tanken av att klockan avancerar fram minut efter minut gör mig galen, om jag skulle stanna klockan så skulle jag mest troligt gå å sova dom där extratimmarna, sen hade jag dragit ut och sprungit, duschat, satt mig vid datorn med en kopp kaffe och göra färdigt alla skolgrejer (som då självklart inte varit några problem), sen! sen hade jag kunnat låta tiden flyta igen. I fall behind, time after time



Jag saknar Angelica :/


dämpa ljuset





Av angelica - 9 februari 2008 16:51



Den jäveln flyr ifrån mig och lämnar mig med en sån här så kallad "BLÅgg" a l'a elskling.





Har ju faktiskt lovat att ta hand om denna blogg så att den inte flyr pga. dålig maintenance. Så jag fyller väll ut den med nå jävla obetydliga ord i hopp om att andra läsare ska intresseras av det man skriver.

Har hängt med i detta bloggande och snokandes i andras bloggar. Skulle vilja säga att det jag stör mig på mest är dessa kryptiska jävla meddelandena då ni har något otalt och vågar inte säga det rakt ut. Det är den största skillnaden mellan tjejer och killar (förutom att vi killar har SNOPP). Stör sig en tjej på en annan så går de iväg och surar för sig själv, eller lägger små kommentarer ibland som signaler om att man har något otalt, men nej då nämns inte namnen utan man kallar personen i fråga för typ X. Fjanterier säger jag bara. Har du nått på lillhjärtat. Ut med det!

Jag fick photoshop rycket för några dagar sedan då min gode vän Sebastian berättade att han fick trycka affischer på A2-papper och att det kunde finnas en möjlighet att även jag också får en av eget motiv. Splasch! in i ps och in med Älsklingen. Herregud hon är så otroligt snygg så redigering behövs inte alls, så sjukt vacker människa, drog en desaturate och la in texten till "Silversteins - Still Dreaming" i bakgrunden. RAFFS!









Ikväll är det Machinae Supremacy release party, grymt bra! Ska dra dit med boyzen.


hej hopp kinesdase!








JAG ÄLSKAR ANGELICA

Av angelica - 9 februari 2008 09:54


drar till gran canaria , playa del ingles

är just nu i stockholm

SEE YA FUCKERS

Av angelica - 9 februari 2008 01:08


I once was lost

But now I'm found

Was blind

But now I see


KRISTOFER jag älskar dig baby !


Av angelica - 8 februari 2008 23:26


Efter denna kväll lämnar jag över orden åt

Kristofer!



IMORGON lämnar jag landet



( för att leka terrorist på ett plan )

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards