ANGELICATO

Alla inlägg under februari 2008

Av angelica - 18 februari 2008 18:00

Möjlig teori om besöksstatistik, eller så bara spontant svammel kusiner emellan


' angelicato säger:

chill, undrar om det kan bero på årstiden säkert : >

jag menar om det kan påverka försäljning i affärer så varför inte bloggläsarantal : >



KwÄÄÄ säger:

hahaha xD

folk skaffar ett liv på "våren"? ^^

Av angelica - 18 februari 2008 17:49

Hela resan ner och hela resan upp nöttes det till min förvåning Adam Tensta.


Blir som lugn av honom, chill när man ska halvsova. Ligga där och vara halvt medveten, där tankarna spårar ur till något i form av medvetna drömmar.


Egentligen är det alldeles för hmm lätt, glatt lr nå, funkar tydligen trots det.

Så jag är nöjd.


Min favorit är utan tvekan följande

Av angelica - 18 februari 2008 13:04

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Det kändes så fel men samtidigt...

Var det bara en del av en kurs.


Jag hade förväntat mig att bli äcklad av själva blodet och köttet,

men det var det minsta jag tänkte på för att vara ärlig.

Det kändes så fel.

Jag talar om dissektion av foster, ren.


Jag stod där och bara tittade på, tårögd och fylld av en massa tankar.

Det kändes så fel.

Visst "De känner ju inget, de är ju döda !"

FUCK jag skiter väl i det, det var ändå hemskt.


"HAHA kolla benen dinglar, skär ut hjärtat, HAHAAAAA, cutta cutta cutta"

"Ta tag i tungan med pincetten, GAAAAh" - Folk i klassen


Jag förstår inte, det var inte alls det minsta roligt.

Den hade ju förfan klövar, tunga, allting.

Liten som en hand, men allting var där.

En pojke på det ena bordet, en flicka på det andra.


och jag tror jag var den enda som inte skrattade åt de små liven...

Det kändes så fel och jag ville slå alla.


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Av angelica - 17 februari 2008 16:44



JAG ÄR TILLBAKA FUCKERS !!!!! / angelica, [den riktiga bloggägarN]


Håll utkik efter blogginlägg om resan osv nu ! 

Av angelica - 16 februari 2008 17:11

We're not even trying!



Fläskläpp, mitt moviemakande har äntligen fått fart och åskådarna ska få någonting att bita på inom kort!, jag er tjendis.


jag antar detta att vara mitt sista inlägg i bloggen och därmed ska jag skriva någonting klokt.


purr


Skalman i Bamse är väll ändå den mest lata karaktären? Han dyker endast upp när bamse och gänget har kris-situationen och efter att problemet är fixat så drar han sig tillbaka i sin gaming-håla. Nä, Skalman, ta tag i dig själv!


Bamse har för mig alltid infunnit sig att han verkligen är bäst i hela världen och att han på utsidan bara försöker vara artig och snäll, men bamse, jag genomskådar dig och läser dig som en öppen tidning. fy!



hobla-di-hobla-da min käre ängel kommer komma hem imorgon så härmed överlämnar jag nu denna våldtagna dagbok till dess rätta ägare.


tack för mig / Kristofer Svanberg



» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards