ANGELICATO

Alla inlägg under februari 2008

Av angelica - 18 februari 2008 21:34


Glöm inte att rösta -->

Av angelica - 18 februari 2008 21:04

Har torra läppar just nu.

Jag suktar efter att smeta på en massa

<---Lypsyl


NEJ GÖR DET INTE

Har mycket väl hört att de slutar producera fett när man konstant tillför det.

Har känt hur det är, det har säkert ni också mest troligt.


Men det är ju så mysigt när det kletar, mmmmmmmmmmmm.

Hur ska jag stå emot ?

Av angelica - 18 februari 2008 20:22

Jag har inte åkt en enda gång i backen än, har som inte haft tid heller..

Någon/några som vill joina på lovet ? :D

Av angelica - 18 februari 2008 20:05

Fotöljen nedan är alltså den skönaste jag någonsin suttit i.

Satt så länge med en kompis i en sån på en möbelaffär att kassörskan tillslut bad mig att lämna fotöljen.

Illa alltså.


Jetson by Bruno mathsson


Sitt i den och ditt ass vill aldrig lyfta.

Jag vill ha denna i framtida lägenhet 

Av angelica - 18 februari 2008 19:27


Alla skaffar hund titt som tätt känns det som.

Så står man här själv med den drömmen

-att en gång få skaffa en hund


Det går ju inte som läget är nu, allergier hit och dit..

Men någon gång; jag tänker inte leva ett liv utan att ha haft en hund som min bästa vän.


Jag får förtränga den drömmen med andra djur så länge.

Av angelica - 18 februari 2008 19:18

Vem skulle du vilja vara...



Den som ska bli skjuten eller den som ska skjuta ?

Av angelica - 18 februari 2008 18:59

Omröstning på G, nyfiken helt enkelt.

Så rösta åså NU --->

Av angelica - 18 februari 2008 18:55

Har jag hört


Rädda dig själv; TA DITT LIV



Snubbarna på bilden vill vara anonyma.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards