ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 13 februari 2008

abo

Av angelica - 13 februari 2008 21:32


---------------------------------------------------------------------------------------------------

"Jag fattar inte, varför är det bara bratskillar som kan ha kul? Varför kan inte vi vanliga snubbar gå ut och ha kul, sådär riktigt riktigt kul, som tjejer kan. Tjejer kan ju träffas hemma hos någon och dricka drinkar och champange för att det hänt något speciellt. Typ som att någon har hittat ett riktigt schysst läppglans. De sätter på såndärn asdålig musik som man blir glad av och snackar killar. De gör ju precis samma sak som på mellanstadiet fast med sprit.

Det vill jag också kunna göra, jag vill också ha sprallig förfest och dansa helt okontrolerat till Lena PH och snacka naglar i tre timmar. Men det kan man ju inte göra som kille, man ska ju vara så jävla cool jämt. Träffas ett gäng grabbar och göra grabbiga grabbgrejer innan man går ut. Stå och dricka asstarka äckelgroggar, slå varandra på axlarna tills de domnar bort och se vem som kan skrika med högs till kung i baren. Va fan, jag gillar ju inte ens Uggla, jag gillar Björk.

Sen blir det ju som det alltid blir, den nördigaste killen ska bara kolla ett mail, sen hamnar hela gänget runt datorn så är det någon som ska rekomendera något klipp med någon jävla apa som käkar bajs. Va fan, det är ju ingen förfest det är ju fängelsebetéende.

Det finns bara en grej som är bättre med att gå ut som snubbe och det är att man kan vara ärlig med att man är ute bara för att leta någon att knulla med. Tjejer vill ju knulla lika mycket men såklart, men de kan ju inte säga det. De får hitta på någon annan anledning annars får de ju horstämpel. Vi killar kan ju vara ärliga, rakt ut och bara säga som det är... Min bostad är ett jävla skämt, jag har ett jobb jag hatar, mina föräldrar skäms över mig och det ända jag behöver det är någon som förbarmar sig över mitt kön i 20 minuter så kanske jag överlever en vecka till.

Annars kommer jag stå på en förfest nästa vecka också med bortdomnade axlar, regelbunda uppstötningar av en jummen sofiero och skrika med till Uggla igen, och det vill jag ju inte. Jag vill ju dansa. Det kan man ju inte heller säga, då får man en käftsmäll och en biljett till pridefestivalen nerkörd i halsen. Någon gång skulle jag vilja säga det till mina killkompisar: Grabbar, jag vill inte supa ikväll, jag vill inte ragga, ingenting. Jag vill bara dansa i en stor ring med mina bästa kompisar Vi bara lägger plånböckerna och bilnyklarna i mitten och sen dansar vi bara"

Magnus Betnér gott folk


Browsa lite youtube-klipp så förstår ni varför han mest troligen kan klassas som min idol (den enda)

 
 
Ingen bild

e-ma

14 februari 2008 21:58

haha han är ju kung ;)

 
Ingen bild

amanda

15 februari 2008 21:28

Han är så jäkla clean ^^ såg han live nov 07 på kulturens hus ;>

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards