ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 21 januari 2008

Vilka har blockat dig på msn?

Av angelica - 21 januari 2008 20:27

Akta, det är ett virus


Där kan man tydligen se vilka som har blockat en på msn, jag provade det för något år sedan och tyckte det stämde överens hyffsat bra. DOCK fick jag mig en smäll på käften: DESSUTOM är det ett virus du laddar ner som jävlas med dig som fan, byter namn på din msn etc. Lyckades få tag på ett program som tog bort det tur nog. Ingen idè att fråga mig var man hittar det för någon gav mig det och jag minns inte vem och jag har inte kvar det tyvärr.. Hemsidan heter blockingyou.com.

GÖR DET INTE om ni ser någonstans att någon tipsar er att göra det! Om du inte vill ha din msn fuckad förstås, för det är det som händer.


Går ni in på sidan så är det fan på ert eget ansvar. Ni som påstår att ni kan anmäla mig för att jag berättar om hemsidan kan ta er i hjärnan, för jag skrev ju förfan att ni inte ska gå in dit -.-'

Använd de hjärnceller ni har istället för att använda programmet.

 
 
angelica

angelica

1 april 2008 23:52

dock så märkte jag något senare att de ändrar msn-namnet ett par gånger, dålig stil, men så är det, slutar ungefär 3 gånger efter att man ändrat tillbaka.

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ML

6 april 2008 13:19

Häftigt!
Ojdå..
Många har visst blockat mig..
Fast de gör inget..
Jag har blockat många med:)
Tack för sidan "Angelica"!

 
Ingen bild

Sven

10 april 2008 23:43

Tack för länken http://blockingyou.com
Jag googlade en sådan tjänst och fann den på din sida, tackar...

 
Ingen bild

sassen

23 april 2008 02:17

Dedär är en scam. Kom igen, ge inte ut era lösen på nätet.

http://blog.iantivirus.com/2008/02/your-msn-account-has-been-0wn3d.html

 
angelica

angelica

23 april 2008 21:22

nä jag vet skulle inte gjort det egentligen, men kunde inte stå emot, skämmes tamejfan

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Alice

13 oktober 2008 17:47

Vadå ändrar msn -namnet ? Jag gjorde det här klantigt nog och det verkar som att jag har fått in ngåot virus i min dator efter detta !! Ångrar mig sjukt mycket nu , men var verkligen desperat då !! Berätta , vadå ändrar namnet ? skickar de ut någonting till ens kontakter ? Och vart kan man byta lösen till sin hotmail ??
Tacksam för svar

 
Ingen bild

Hella

15 februari 2009 12:41

tack den funkande bra den sidan:)

 
Ingen bild

j0nte

16 juni 2009 15:07

coolt, det funkar ju fan :D

 
Ingen bild

???

23 juni 2009 11:41

Hej, jag vet att länken är gammal, men jag blev ganska förvånad när det stod att någon som redan var "online" på min egen msn-lista hade blockat mig, jag testade igen och fick samma resultat. Någon som har en länk som ger korrekt info?

 
Ingen bild

Helén

7 september 2009 14:57

DETTA ÄR ETT VIRUS!! Så testa inte detta

 
Lina

Lina

19 september 2009 18:55

SKIT FIN BLOGG!

Hänt någe skoj idag? :D

http://haraldzzon.blogg.se

 
Ingen bild

Eff

29 november 2009 06:39

Så dumm jag är, trots att ja visste att de var ett sätt för idioten som skapat hemsidan att sno lösenord, så testa jag det ändå. ÄNDRA LÖSENORDET DIREKT OM DU TESTAR! för övrigt funkar det inte, väljer slumpvist ut adresser bara, flera st som va med på listan hade inte ens blockat mig, så ja vet inte?? sjukt funkar inte iafall

 
Ingen bild

msnare

3 december 2009 18:21

den visar även nyligt addade.

skriv in att det är virus så folk vet det innan dom klickar.

 
Ingen bild

alex

26 december 2009 21:42

Andvänd istället: http://youreblocked.com/ . Det fungerar bättre :D

 
eh

eh

3 januari 2010 15:57

min kurac!! http://blockingyou.com

http://ehh

 
Ingen bild

skit du i det !

4 januari 2010 09:32

funkade inte skit ! inget fanns typ att vlja melan ....DaH !

 
Ingen bild

VIRUS

6 januari 2010 15:42

DEN HÄR SKITEN FUNKAR INTE, NI SOM TÄNKER PÅ ATT GÖRA DET, GÖR DET INTE! Den sparar ditt lösenord och kommer jävlas med er för evigt!

 
din mamma

din mamma

7 januari 2010 00:24

fan vilket jävla cp-program o hur fan ska den egentligen kunna ändra password om den inte kan svar på hemliga frågan?

http://sug min kuk

 
Ingen bild

angelicato

7 januari 2010 00:30

tu mama: Den ändrar inte lösen utan namnet som står på din msn, som de andra ser, det ändras till hemsidans sida

 
Ingen bild

mr.kebab

8 januari 2010 23:50

varför har du visningsbild på en docka

 
angelicato

angelicato

8 januari 2010 23:57

kebabish: vaddå docka ?

http://angelicato.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

huuh

16 januari 2010 17:22

Jaha gick in på sidan och testa och nu kommer jag inte in på min msn längre hjälp???

 
angelicato

angelicato

16 januari 2010 19:31

huhuHh: MEN smartskaft jag skriver ju att man ska akta sig för sidan -.-'

http://angelicato.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Patrik

20 januari 2010 20:29

Hallå var hittar jag så det tar bort viruset då?? så är du snäll

 
Ingen bild

angelicato

20 januari 2010 20:32

Minns inte, någon som skickade nå program till mig för typ 5 år sen så kommer inte ihåg och har inte kvar det ;I

 
Ingen bild

bawan said

30 januari 2010 15:14

Hej jag har aldrig läst bloggar fast undrar om du kan ge mig namnet på programet som tog bort det dära viruset på msn
:(
för det har hänt samma sak med mig hehe..
tacksam för svar !
med vänliga hälsningar bawan (L)

 
Ingen bild

angelicato

30 januari 2010 16:05

Jag har inte kvar programmet och minns inte hur man får tag på det heller ;O

 
Ingen bild

sofia

10 februari 2010 18:23

om man trycker på blockingyou.com
får man viruset då ?

 
Ingen bild

angelicato

10 februari 2010 21:19

sofia: nä , inte det, men om du skriver in din mejl och sånt där så får du det

 
Ingen bild

Johanna

17 februari 2010 21:06

för mig kom det inte ens upp någon lista och nu kan jag inte logga in på msn längre GREAT !:S

 
Ingen bild

angelicato

17 februari 2010 21:41

Får jag fråga varför du ens gjorde det när jag avråder och ber er att akta er för sidan ?

 
helvetets rövhål

helvetets rövhål

25 februari 2010 13:58

ASSÅ OMG FUNKAR INTE !! DEN JÄVLAS BARA HAR ANMÄLT DIN BLOGG !!!

http://www.bilddagboken.se/michaaaan

 
angelicato

angelicato

25 februari 2010 23:18

Får jag fråga hur många hjärnceller du har i din skalle rövhålet ?

JAG SKREV JU FÖRIHELVETE ATT NI SKA AKTA ER FÖR ATT DET ÄR ETT VIRUS

JÄVLA KORKADE MÄNNISKOR, NI HAR ER SJÄLV ATT SKYLLA

JAG AVRÅDDE ER, SHIIIIT VAD LESS JAG BLIR

http://angelicato.se

 
idda

idda

26 mars 2010 13:11

asså vad e detta man lägger la inte förihelvette inte ut en jävla sida när man vet att det är virus på sida jävla idiot säger jag bara även om du har gett dom råd så gör man inte så endå

http://IdDa.com

 
Ingen bild

angelicato

26 mars 2010 15:55

idda: HAHAHA vilket jävla skämt det du säger. Du tycker alltså att det är BÄTTRE att de INTE får veta vad hemsidan heter? Då kommer de ju inte kuna komma ihåg att sidan är DÅLIG ?!

oj så tankebefriad man kan vara

 
Ingen bild

Valentina

29 mars 2010 04:14

Alltså vad e era problem?!
Hon la ut sidan för att VARNA för virus som finns där !
Hur dumma kan ni vara egentligen?!
Ni som gick in på sidan , blame on you säger jag bara !
Läs liksom klart hela inlägget nästa gång!
Håller med "Angelica" på denna!

 
angelicato

angelicato

29 mars 2010 22:53

Valentina: WORD :D

http://angelicato.se

 
Ingen bild

kungen

12 april 2010 23:06

HAHA efterblivna sär

 
Ingen bild

SFDF

21 april 2010 16:43

snacka om att många är IQ befriade ????det står klart och tydligt att undvika sidan? och ändå går ni in där och skyller sedan på angelica ? och sen ber ni om programmet som tar bort viruset "TROTS" att det än en gång står klart och tydligt att hon nt vet var man får tag i det osv osv

herregud LÄS FOLK OCH SKYLL ER SJÄLVA jävla idioter
bara snällt gjort att hon la ut och varna om sidan ju :S sen är det erat egna problem om ni nt läser eller nått

 
Ingen bild

LoL

17 maj 2010 19:15

asssow fick ett jjävla viirus nuuew, hhur ska jjag göra nuew tiieep

 
Ingen bild

2324

2 juni 2010 19:37

jag har hittat ett pogram ... det står ..
'' Gå in på detta så får du se alla som har blockat dig och låssas vara ut loggade ''
Min kompis proca på sin laptop och nu kan hon inte gå in .. vi hittade den som skrivit sidan
'' Magnus Jusan '' Han är 18 år .
Man är ju sjuk då !

 
Tobias

Tobias

25 juni 2010 23:20

Det är en bluff! Man kan ju inte ge bort sitt lösenord förstår ni väl?

http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

15 februari 2011 17:18

Asso,, jag vill ju veta men det kanske finns ngn säker sida? :O

angelica

15 februari 2011 18:14

tror inte det =P Hade vart skoj

 
Ingen bild

Ngn anonym som jag.. :D

18 maj 2011 16:12

Buuhuu.. finns det ingen säker sida man kan gå in och kolla?? :S

 
Diana

Diana

13 augusti 2011 04:14

Nån som vet en sån sida som fungerar och INTE ger virus?
Lite desperat e man nu när flera personer helt plötsligt "slutat logga in"..

http://www.nattstad.se/DiiNoo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards