ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 17 januari 2008

10 frågor

Av angelica - 17 januari 2008 01:11

Beskriv dig själv med fem ord: Lat, morgontrött, lång, gnällig och djurälskare.


Nämn någon/några personer du kan berätta allt eller nästan allt för:

Dokkas och Milan. Kristofer och Fanny.


Skulle du byta liv om du fick? -Nej, det är fint som det är i stort sett.


Tror du att du kommer ha kontakt med dina nuvarande kompisar om 20 år?

-Jodå, de riktiga som alltid hänger kvar trots att man inte ibland träffat de på ett halvår, men långt ifrån alla som jag känner nu.


Vilken dålig egenskap tror du är din sämsta? -Kanske att jag inte säger vad jag tycker alltid även om det behövs.


Har du någon gång varit i slagsmål? -Hahahah, neej, även om jag skulle vilja så är jag är för feg för det, allt gör så ont, haha!


Skulle du klara av att vara vegetarian/vegan? -Nej, aldrig, skulle bli helt insane!


Är du en såkallad Dramaqueen? - Neesh inte


Vad skulle du göra om du fick 1 miljon i handen för en dag? -Bli glad som en anka ju, typ dra med vännerna någonstans och chilla!


Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? Ingen aning, kanske äta typ 1000 hamburgare för att man orkar, vet inte ?


Vilka, minst fem utmanar du?

Anna, Angelina, Elin.R, Minna, Izabella

och alla andra som känner sig manade!

 
 
Ingen bild

kristet offer

17 januari 2008 08:46

har du hemligheter för mig ;>

 
angelica

angelica

17 januari 2008 17:15

Nesh ;)

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Ingen bild

manda

18 januari 2008 01:20

haha, vad bra då behöver inte jag känna mig manad ;>

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards