ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 8 januari 2008

Det bor inte en ande i min FOT

Av angelica - 8 januari 2008 23:56

Men båda fötterna gör så ont ändå. TY - de har de senaste veckorna fått för sig att de är veka vilket resulterar i att jag trampar fel ca 4 gånger per dag, så det blir småstukningar i massor som nu har lett till att jag inte kan sträcka på fötterna utan att ojja mig. Spelar ingen roll om jag har skor eller inte, ej heller vilka skor jag har, de viker sig ändå. Jag är vek, nej DE är vek?

Hur som helst så pratade jag med Tobbe, idrottsläraren om det.

Han sa att både mina inlägg som jag har för att jag trampar inåt samt skorna är bra, men att jag skulle knyta de på riktigt för att utnyttja skons stadga runt vristen och inte ha de så löst knutna som de är nu. Fick även det välkända tipset att stå på ett ben och balansera, antingen rakt av på golvet eller med sådan där balansplatta, nivet - som en bula under och en platt cirkel som man står på.

Eftersom ledbanden typ måste hyffsat slitna så kan man ju även ha sådana där stödbandage som man ser nästan på alla nuförtiden känns det som.

Sjukgymnast tipsade han även om, mamma pratade nå om att fara till den som lil'bro Erik hade, han hade ju också något problem, inlägg för honom likaså.


SÅÅÅ, vi får se hur det går nu, det fixar sig nog inom sin tid!

 
 
Ingen bild

Kristofer

9 januari 2008 07:40

joo, knyt skorna, det var vad jag tänkte på faktiskt

 
angelican

angelican

9 januari 2008 17:19

hih har knyttttt de nu ^^ och spänt båda spännena lr vad de nu kallas ;D

http://angelicato.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards