ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 28 november 2007

BananJuiceBulla

Av angelica - 28 november 2007 22:04
Upside Down by ~Koggamojj on deviantART

Anna, jag vet, jag har säkert lagt upp den här bilden förut, men den är så råhärlig så det blir en gång till här nu !


Sov 4 h inatt, typ det vanliga då alltså, så det var ju inte världens piggaste angelica som gjorde prov direkt på morgonen i sällskapsdjur, men det gick bra faktiskt, för var inte så svårt som jag hade intalat mig själv att det skulle.

Sen har vi då fått reda på att provet i etologi är på tisdag om jag minns rätt, mest troligt kommer det också kännas lätt, snappar upp allt jag hör och läser, det bara fastnar som flugtejp i hjärnan. Kul att det för en gångs skull är prov på sådant man tycker om på riktigt och inte bara sånt man lär sig för att klara kursen.


Tid att döda på stan = Gå till kulturens och snoka upp fett tungt med beteendeböcke, kropsspråk, psykologi, etologi i all ära = Mkt bra tidsfördriv


(HÄMTAT FÖDA

Banan+Bulla+Juice

ÄTER

Banan->Slut

Juice->Slut.

Kvar: BULLA)


Jag och Anna är de enda som skrivit upp sig på APU-listan ännu, vi trodde att alla skulle ringa exakt på samma dag då vår mentor Ola Sjödin (Som förövrigt är vår lärare i etologi och min nuvarande favoritlärare genom tiderna) peppade hela klassen som fan att skynda sig med att hitta plats innan jul. Så vi ringde fort uti satan till Djurmagazinet båda två, hon ska vara i stan och jag på storheden. Så ni ser oss där V.4,5

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards