ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 14 november 2007

Fly För Livet

Av angelica - 14 november 2007 22:22

Det är bara du som någonsin haft en sådan kontroll över mig

Och jag skäms så innerligt över att jag blundade för det


Jag hade Dexter på ridningen, men det var inte hennes dag idag precis, jag tycker inte alls om att använda eller ens hålla i spö när jag rider, det känns fel, som att det inte ska behövas, det känns bara onaturligt och mycket klumpigt, ändå var jag tvungen att ha det, men det går nog bättre nästa gång. Men hon pressar mig mer än hon pressar de andra än iaf, så jag inte gör alla saker helt metodiskt efter vana åså.


Jag fick leta ett bra tag efter något så simpelt som en sax för att kunna klippa av en tova i en av de långhåriga katternas päls under hakan som ingen tycks ha sett eller brytt sig om, kan då säga att den inte alls uppskattade min gest utan mullrade som åskan i min famn, haha den var tom sur på de andra katterna som kom i närheten efteråt, men fan bättre en sur liten stund än en tova som bara orsakar besvär och inte försvinner av sig självt.


Faller fritt som i en dröm




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards