ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 13 november 2007

Helt onödigt, tar plats och men ändå bara för att slippa plugga

Av angelica - 13 november 2007 22:42

Brukar du:

Röka: Nejdå

Titta på dig själv i spegeln: Ja, antagligen dagligen

Gnälla: Säkert alltid

Skrika: Varje dag

Sova: Närsomhelst vartsomhelst hursomhelst

Ha ångest: Det har väl alla

Skada dig själv med flit: Aldrig

Ta mediciner du inte borde ta: Nej, varför ?

Strunta i att ta mediciner du borde ta: Säkert inte

Vilja dö: Vissa tillfällen

Ta droger: Aldrig

Försöka vara annorlunda: Nope

Klä dig i svart: Yes

Gå till kyrkan: Åhnej, bespar mig !

Gå i skolan: Dagligen förutom lör,dön

Ljuga: Helst inte

Hata folk: Hahaha jaaaaa!

Lita på folk: Varför ?


Vem:

Saknar du: Kristofer, dagligen!

Vill du slå: Folk som jag stör mig på

Kramade du sist: Kristofer ju!

Vill du prata med: Jag vet inte

Skrek du till sist: hmmm, vet inte

Vill du vara som: Ingen aning

Sårade dig sist: PiiiP

Vill du bli galet full med: No idea

Gjorde dig riktigt glad senast: Kristofer !

Fick du sms från senast: Kristofer !

Ringde dig senast: Mamma

Vackrast på jorden: Kristofer !




Har du:


För många vänner: Nej

Förföljesemani: Nej?

Tvångstankar: Säkert någon

Någon annan psykisk sjukdom: Nej

Någon fysisk sjukdom: Inte sjukdom nej

Någon skada: Nej

Färgat håret: Inte direkt färg, toning

Brutit några ben: Nej, endast spricka

Några piercings: Navel, öron är inte värt att nämnas

Bra självförtroende: Säkert inte

Tagit nakenbilder: Nej?

Sagt att jag älskar dig till någon idag: Yes, till Kristofer !

Varit kär: Är kär

Rymt hemifrån: Jopps




Tror du:


Att du kommer bli något: Ja, ett lik som alla andra, lr aska osv

På gud: Aldrig

På rymdvarelser: Inte precis

Att folk tycker om dig: Får man väl hoppas

På ett liv efter detta: Ge mig

Att fiskar kan tänka: Hhahaa näe, typ bara instinkter som att gömma sig, fortplanta sig och äta typ.

Att du kommer leva länge: Nope, dör väl av ohälsa eller bilolycka




Hur:


Går du: Dit jag ska

Svarar du i telefonen: Hallå, ofast

Fördriver du tiden: Vid datorn mest

Mycket pengar: Ge mig

Ofta bäddar du sängen: Aldrig, det gör tydligen mamma åt mig än ahaha

Ofta städar du: Typ never, moderkaka in action


Katt eller hund: Allergisk mot katt, så hund

Vit eller svart: Svart

Varmt eller kallt: Vill ha varmt när det är kallt och kallt när det är varmt

Vatten eller land: Land

Telefon eller internet: Internet

Musik eller tystnad: Musik, inte när jag ska sova dock

Bok eller film: Film, helt slött

Leva eller dö: Leva, jag har ju kristofersötnosen!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards