ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 12 november 2007

Vissa ögonblick i ens liv etsar sig fast så tydligt att man minns varje detalj så länge man lever

Av angelica - 12 november 2007 23:33

IMORSE hade jag EN hel TIMMES SOVMORGON !

helt galet må jag säga


Jag blev dumpad

AV MIN VANTE ungefär 500m från skolan, vilket jag märkte när jag PRECIS hade slagit mig till ro utanför kuratorn i de obekväma men eftersom de är placerade på den mysigaste platsen så skit samma, ALLTSÅ var jag tvungen att gå TILLBAKA samma dumma väg som jag kom ifrån för att leta upp den mysiga vanteN, mycket otrevlig imo. Fast, jag måste erkänna att det var morgonens lycka när jag såg en mörk klump träda fram efter kurvan, - vanten.


DAGENS ANDRA LYCKA var att eftersom jag skulle till Djurmagazinet för att hälsa på Izabella så fick jag vara med Kristofer från att jag kom in till stan på eftermiddan till att mamma hämtade mig på kvällen, det var guld värt!

Iza visade mig en riktigt charmig varelse, en degu, Octodon degu. Såg ut som en mix mellan; marsvin, chinchilla och ekorre.


Tydligen så har mycket folk problem med msn och internet, tur som jag i detta tillfälle har så är det inget som påverkar mig märkbart, allting fungerar utmärkt för mig faktiskt, datorn hänger sig inte, så det är 'FETTnice'

Dock saknar jag Kristofers närvaro på msn!

"Hela ens sociala liv är ju på msn" // apbergare

(Powerade___ på apberget, det är jag.)

Apberget må vara en simpel community i det stora hela, men ack så viktig del av mitt liv, ty apberget förde mig och Kristofer tillsammans, så må det vara!

'

'


 Jag såg en lustig medelålders man på bussen.

Iförd en fotbollskeps , klädd i typiska vedhuggarmanskläder, vet inte hur jag ska beskriva. Allmänt lodis osv. När han klev av bussen i Rosvik fick jag dagens syn; han bar röda/rosa converse. Ni tror inte det såg aningen halvskumt ut, med tanke på hans övriga klädsel, inombords garvade jag som en hyena, må hända jag lade ett brett smil.

'

'


TYDLIGEN så granskas jag, så de andra har hittat mina speciella CP-heter, det vart världens garv och det rann tårar av kulhet under lunchen förra veckan när de började beskriva hur jag gör; det var allt från att jag gör ett hål i moset som jag gräver ut det innersta moset med en kniv till att jag äter hamburgare runt och runt, och de undrade om jag var understimulerad av samtalen. Mwhahah!


Kontrollen över mina ben är inte den bästa som många vet, jag har liknats med Bambi på hal is. "Jo, jag vet att man kan vara klumpig, särskilt Den Där långa med benen, hon vet inte ens vart hon har de" Jag har fått mig X antal blåmärken på höften pga att jag går in med höften i handtag och dörrkarmar, men nu verkar jag ha lärt mig undkomma handtagen, så nu drämmer jag bara till hela dörrar eller väggar.

'


 

Jag har fastnat i cliffhangskiten, mycket simpelt svt-program, men det är ändå nice, Andra Avenyn. Vardagsdramatik med konflikter, kärlek, bekymmer, glädje och sorg  "Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya"


Finns en sån här med i Skönheten och Odjuret?


Till helgen blir det Kristofer! Piltre för honom !

En obeskrivlig människa<3

 
 
Ingen bild

Jenny

13 november 2007 15:50

Ja, och Ojduret måste hitta den sanna kärleken innan alla rosens blad faller till marken. Jag tror det är något sådant!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards