ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2007

Av angelica - 6 oktober 2007 19:46

You Have Many Alpha Tendencies



You're not a total alpha female,

but you certainly know how to - and like to - get your way.

You're forceful without being intimidating.

You're confident without being vain.

A perfect mix.


Are You an Alpha Female?

Av angelica - 5 oktober 2007 09:56


I hate you today, just as

much as I did  yesterday

Maybe even a little more..

hähähä


Nu har vi snart lektion, vi har ragatan som lärare, ska nog smita iväg tidigare till 1050 bussen, palla vara på hennes lektion, hon märker knappast om jag försvinner och skulle hon ändå göra det så kvittar det

För hon lär inte ut någonting

Av angelica - 5 oktober 2007 09:44

ME LIKE


Igår kände jag mig extremt förföljd...

...av kanelbullar!


Det började med att det var bulla i matsalen i början av veckan, sen Krills hade bullar för nån dag sen hemma hos sig, och när jag var på stan såg jag en tant som åt bulla, och när jag kom till mcdonalds hade de erbjudande om bulla, och när jag kom till en annan galleria luktade hela lokalen bulla.

KAN NI FATTA aningen förföljd man kände sig när man kommer hem och även mamma hade köpt en massa bullar som var asgoda ?!


Av angelica - 5 oktober 2007 08:04

Jag har inte kunnat skriva nåntong, för internet hemma lägger ner efter 5 min.

SAKNAR KRISTOFER

och idag far jag och Minna till Happis, ska på ikea som sagt.

nångång snart fyller jag år

och jag saknar kristofer än en gång !

Av angelica - 3 oktober 2007 17:30

CoNgRaTz som faen Krills ! <3


EHEHEeee, jag slutar tidigt imorgon, eller jag har bestämt mig att inte gå på näst sista lektionen, eftersom jag förmodar att ingen närvaro kommer att tas pga att Pitebo ska komma och föreläsa och jag slutar ändå tidigt likaså, för de andra har matte så jag får hål. DET innebär att jag käkar lunch och sen drar med bussen 12:15 och tar 16:45 eller 17:10 hem.


SEN ska jag pressa päronen på cash och mitt offer är pappa, när han nu kommer hem ikväll/inatt, han verkar vara den mest passande av de två, måste ju ha nå att fixa ihop nå från ikea med till helgen.


Ge mig; Akilles aka 7001.


Jag och Fanny, känner oss förföljda

Fannie/Fa-nie/Fan-ny/

Fanniu/Fani/Fa-niy OSV


Bespar oss närvaron, ty vi önskar låt våra sinne vila från dessa hemskheter..!





Skåne, sommar -07

Nu är de fina färgerna i stort sett borta från träden, och jag har inte längre några fina färger att vila ögonen på under bussresorna, istället kommer äckliga tankar om hur mycket människan smutsar ner med avgaserna och dylikt.

Min avsky för människan växer dag för dag


Vem vill ? XD

HAHA

Vid första åsynen av detta tror jag knappast att ni vet vad detta är, om ni inte redan sett bilderna och hört.

Detta är:

NÅGON DJURARTS KUK

Ändamål: Tugg åt hundar

Plats: Skåne marknad -07

Kommentar: Äckligt, dock skoj, bwarharhar!


TACK, PUSSHEJ, not

Av angelica - 2 oktober 2007 23:30

Gothpoäng.se  

angelica olsson, du är inte gotisk över huvud taget

Troligen fick du poäng genom att chansa på de frågor du inte kunde svaret på. Med största sannolikhet klär du dig i ljusa jeans och din största idol är 50 Cent. Grattis till dina första gothpoäng! Nu kan du börja spara. Heta tips till dig är att köpa ett par kängor (eller varför inte myggjagare direkt) och färga håret.


7.56% Goth
(9 poäng)

Mwhahah, säkert.


Hur goth är du, egentligen ?

Av angelica - 2 oktober 2007 13:51

<3 


"It aint over until the fat lady sings"


På morgonen så valde jag att skippa första lektionen som ändå bara var klassråd, för efter det hade jag hål när de andra hade matte. Så jag körde moppe till Ersnäs för att jag inte hade någon skjuts för päronen jobbade och tog bussen från E4:an. Jag vart aningen förbryllad när det bara tog knappa 12 min att köra den milen från Mörön som jag trodde skulle gå betydligt långsammare.

När jag stod och väntade på bussen så svischade det förbi ett par bussar och man behöver aldrig vinka förbi de för de märker ju om man ser intresserad ut att stiga på eller inte. Jag stod i min lugna värld i MP3:n och väntade tålmodigt på linje 14bussen som skulle komma 10:22, vände mig om när jag såg en linje 20buss närma sig ett par hundra meter bort, ställde mig och granskade busstabellen inne i busskuren, sen kom droppen som gjorde att kaffekoppen svämmade över, bakifrån hörde jag en kvinna börja vråla och jag vände mig hastigt och chockat om för att kolla vad som stod illa till, det visade sig att hon vrålade ÅT MIG, för att jag inte hade vinkat förbi henne och att hon hade stannat i onödan, riktigt otrevlig var hon, likförbannat valde hon inte en av mina bra dagar, och som en reflex var jag inte längre vid mina sinnens fulla bruk, ALDRIG att jag låter en vilt främmande människa skälla ut mig sådär, jag hade inte visat minsta intresse att hoppa på bussen, gudförbannat vad det hettade till inom mig, skrek och gormade tillbaka gjorde jag, hon hade ju gått ut från bussen och stod alldeles framför mig, SATAN vad ARG jag var, brukar aldrig bråka tillbaka på folk sådär, aldrig, blev typ förvånad över mig själv. MEN bra som fan kändes det, jävla busschaufförskärring, bespar mig..


"Men slug som jag är så har jag kanske lurat er ändå"

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards