ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2007

Av angelica - 12 oktober 2007 08:08


DET ÄR KALLT UTE, för er som inte redan visste det.

Han där "turisten" som Fredde kallade honom går ju på min skola, och han sitter i datasalen och ser på anime, är i sin egen lilla värld, hummar mummlar och har sig, ser totalt förhäxxxad ut, glor in i skärmen med typ ett mysko flin, kanske tänder han på sina tecknade låtsasfigurer?

Hur som helst stör det mig en aning, de där mummelviskningarna han gör för sig själv.


Och visst är det ganska patetiskt att inte ha bättre för sig än att skriva ett inlägg om det dessutom..

Av angelica - 11 oktober 2007 17:51

GAH, måste hinna klart det här tills nästa vecka tydligen!


  • Skriftlig novellanalys i rest sen innan jullovet-06 (!)
  • Fiktivt företagsgrejs som ska redovisas muntligt samt skriftligt.
  • Dialektarbete, muntligt och skriftligt.
  • Samhällsprov/förhör

Kidnappa mig eller typ avliva mig, tack!


LåtMigSlöa@CPSkolaN.com

Av angelica - 11 oktober 2007 17:17

Hahaha fyfan vad efter i huvet jag är, nyss fick jag världens frågetecken för mig själv, Har jag fyllt år än eller när är det egetntligen, har jag missat det?! o___O

Så var jag tvungen att först tänka ut vilken dag det är idag och om det är den här månaden ens. Trögfanskap.


Igårkväll kom Gusten förbi ett tag innan jag gick och la mig ULTRA-tidigt.

Tänk er mig sovandes 22:15, typ once in a lifetime eller något sådant.

Hade vart på ridningen och hade en avdankad typisk 'förstörd ridskolehäst' enligt mig, så var rejält trött och sliten, har träningsvärk nu som fan.

Ridlärarn typ ropade in mig till henne när vi red, så pratade hon om att jag inte utmanades nog mycket, att jag redan kan det de andra övar på osv, har hög potential samt att hon kommer att kräva mer av mig än av hon kommer göra mot de andra, för att jag ska utvecklas mera, för nu gör jag tydligen det vi ska göra rena automatiskt och blir inte typ nog stimulerad och sån shit, Hestar i mitt hjaerta!


Minna var och hälsade på i skolan idag och när jag hade oplanerad håltimme så gick vi till smådjurshuset och fördrev tid.


(Hatar såna här inlägg där det typ hoppas från det ena til det andra, så äckligt att läsa, fuck it)


Igår så vare typ läskigt, för krills och jag skickade sms till varandra samtidigt, eller med 9 sekunders skillnad, haha fatta timing .-, SemikolonO


Köpte två munkar efter skolan, en med typ jordgubbsglasyr och en med choklad, asgott vare, mwhaah gabbis rop och ansiktsuttryck i bussen var typ plågat "AAAH, DET LUKTAR JU SÅ GOTT!"


HAHA å juste, samtalsämnet i klassen under rasten var om typ förhudskatarr lr nå liknande å sånt, Simon som är den enda killen i klassen fick höra inte alls så frestande metoder att bli frisk, köra in nån slang i urinröret osv, oxh carro och anna funderade på hur det blir för tjejer, typ snöra in en tandborste och borsta runt, haha hemskt typ, sen vare om å tälja till tandpetare istället för tandborste. HHHUHU!

Av angelica - 11 oktober 2007 09:19

Håller på med ett skolarbete om dialekten skånska, därav denna omröstning, inom snar tid kommer en ny omröstning om den skånska dialekten.

Resultatet kommer att tas med som material inför redovisning, alltså uppmanar jag er att rösta, NU och fort!


Rösta--->

Av angelica - 10 oktober 2007 13:57

 


Haahah, klarade djursjukvårdprovet som jag gjorde på 7 min, och som enligt mig gick åt helvete, nice nice. Hann dessutom klart engelskan under lunchrasten, så lämnade in, men redovisade inte dock, hann också klart samhälls nästan helt igårkväll medans jag väntade på bussen.

"Smidigt"

Av angelica - 10 oktober 2007 00:50

JUST A FUCKING BLOG

Av angelica - 9 oktober 2007 23:22

Jag umgicks med Kristofer från strax innan 16 till 20, det var nice och jag saknar , Piltre som fan !


Jag fryser som ett lik hela tiden, sitter jag där på lektionerna med jacka, halsduk och fingervantar på, fullt utrustad för att gå ut egentligen, men jag fryser så mycket trots det, alla i klassen gnäller om att det är så varmt i alla klassrum, så de öppnar fönster och hur tror ni det känns för mig då, brrr uti satan alltså! Det enda klassrummet jag trivs i är datasalen, men där tycker folket att det är olidligt att vara, men jag tycker om det, för där känns det inte varmt eller kallt, det känns neutralt. Mamma började prata om nå sköldkörtel, att den reglerar hormoner, typ nå som gör att jag fryser pga det, sen vare nå om järnbrist, så hon matade mig med pills. Låg med två täcken i ungefär 2 h, DÅ vart det jättehärligt, varmt och gosigt, så nu har jag faktiskt inte kalla händer, fryser bara om fötterna nu, känns bra.


Pappa är i Danmark och skriver på nå kontrakt åså gällande vindkraften, se det kommer byggas 100 vindkraftverk inom sin tid här uppe, nice!


Imorgon har jag ridning och jag längtar, det ska bli skoj som fän!

Vill ha Dexter, fast kommer ju mest troligt få någon annan häst, hoppas det går bra.


Dina lögner värmer sanningen

Av angelica - 9 oktober 2007 08:10

Jag vill sova och somnade på bussen tills fanny-; du-vet-vem satte sig alldeles bakom mig. Batteriet tog slut i MP3:n eftter halva resan och jag hade inte tagit med mig ett extra, så det blir en enormt tyst dag de närmaste timmarna.

Tänker inte gå på dumlärarens lektion sista lektionen, jag orkar inte med henne., ska ta en tidigare buss mot lule ist och umgås med Krills, mycket mycket bättre !

Nu ska vi egentligen snart ha nå muntligt i engelska, men jag har inte gjort någonting, för allt känns meningslöst i skolan och jag har ingen motivation till någonitng längre. Typ kill me and do it again, tack.


Kristofer<3

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards