ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2007

Av angelica - 16 oktober 2007 11:32

haha jag var för 15 min vittne till när en traktor kraschade rätt in i stängsel, klantiga jävla ettor, kan ju inte ens hålla sig på vägen, vilken skam.

Hade kameran med mig faktiskt idag, mamam har gömt den för mig i nån månad nu tydligen, därför jag inte hittat den.SÅ jag tog lite kort och skämde ut förarna extra mycket.


Jag och emmi var ju de som "gasade på lite extra", och nog fan höll vi oss i shack.


Traktor piltre, asskoj juh

Av angelica - 15 oktober 2007 23:13

haha känner inte peppen över allt skolarbete som jag måste snöra ihop på några dagar nu, inte nice alls verkligen.


IDAG VAR JAG PÅ PENNJAKT i korridorerna för att jag hade glömt pennstuffs hemma åså, MEN så var Niklas dagens räddande ängel och lånade ut en, tur som fan det, THX!


Har sovmorgon imorgon, får frånvaro på ett klassråd, men ofta man orkar gå på det. Så jag börjar efter lunch och tar nog nån buss kring halv elva.


Rektorn kom och pratade med oss innan lunch, men det känns som att det inte kommer att påverka någonting.. Då får vi väl be våra päron att trycka på.


FREDAG blir det umgås med angelina.li, maaat maat maaat idoool idoool idoool UMGÅS UMGÅS UMGÅS !


Vi har påbörjat beteendestudien på etologin nu och idag ägnade vi oss åt förberedelserna, fångade in fiskarna som trodde vi skulle döda de osv.


HUHU jag är inget hot ju, det är inte alls så att alla blir kär i mig även om du tror det, verkligen inte, du vet ju att jag har min Kristofer och håller mig till honom juh , gullet.

SÅ; allt grabbs är ointressant för mig och är dina, VSG!


JÄTTEvärt inlägg., noooaaat!

Av angelica - 15 oktober 2007 13:11

"Avlivningskampanj för ägare av pitbull-hundar i Nordirland.

I Storbritannien har det skett att flera pitbull-hundar har överfallit människor. Därför har ett föreslag om att de förbjudna hundarna ska samlas in och avlivas kommit upp..."

MEN ALLTSÅ


"Det är olyckligt att människor överfälls och skadas av hundar. Och tyvärr är det ofta vissa speciella hundraser inblandade i attacker mot människor. Men det tror jag beror på att de misskötts av sina ägare snarare än att de är aggressiva i sin natur. Att avliva alla pitbull-hundar är att kringgå problemet istället för att ta itu med ägarna som inte tar sitt ansvar som hundägare, säger Sven Stenson, ordförande i Djurskyddet Sverige."

Word up osv

Av angelica - 15 oktober 2007 00:46


Jag i Simpsonsform


.

Av angelica - 14 oktober 2007 23:52


Jag och angelina låg på BB samtidigt när vi var små, våra föräldrar kände inte varandra då, men vi fick reda på det någon gång efter vi började 6:års bägge två, så jag och ange har umgåtts sen vi var 5, nice!

Jag och angelina låg på BB samtidigt när vi var små, våra föräldrar kände inte varandra då, men vi fick reda på det efterhan. Vi lärde känna varandra när vi började 6års, och har då känt varandra sen vi var 5 år.

Jag kommer fortfarande ihåg första gången när jag var hem till henne, hon lurade mig med en svart peruk med pärlor på att hon var hennes kusin, och jag svalde hela betet och gick på allt med hull och hår.

Vi skrev ett kontrakt i 6års på att vara bästa vänner förevigt, och den har vi kvar ännu!


"Jag lovar på bästissamvetet!"


Av angelica - 14 oktober 2007 23:13

hmm, nu är ni lite läskiga, 265 besökare idag,- s t a l k e r s!


Jag har varit med min kära kristofer fre, lör, sön och det har varit så bäst! Heroes som fan, gode bra det är, ge mig mer av kristofer och heroes!

Hans syrra och hennes kompis brukade våld mot dörren för att få vara med oss, men krills låste,

så de ritade teckningar på oss och skrev lappar som de skickade under dörrspringan

Kristofer<3<3<3


Imorgon ska rektorn komma till en av våra lektioner för att hela klassen ska  snacka med henne om våran förbannade företagslärare, bort med henne!


Min mobil är damp, den låter som en robot typ när man slår av och på knapplåset, mysko, får typ lämna in den på lagning eller något om det inte är nå tillfälligt.


Snart blir det lägenhet, inte så länge kvar nu, tiden borde hoppa framåt sisådär 2 mån, sen ge mig kristofer och sen stoppas så vi kan umgås ultramycket!


Livet är en sexuellt överförbar sjukdom med garanterad dödlig utgång.

Av angelica - 13 oktober 2007 17:45

Jag och Kristofer nöter Heroes som fan, igår såg avsnitten 12-20, alltså snart slut på första säsongen, grrrymt bra tidsfördriv när man är lat och sliten! FINT!

Vi såg till typ 04 inatt trötötrötrötör.


UMGÅS MED KRISTOFER 

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards