ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2007

Av angelica - 18 oktober 2007 22:37

Find the Rtard in you

Vi klämde och kände på hundarnar på sällskapsdjur och skulle bedömma deras kroppens vinklar, gång och sådant liknande, det gick finfint, Kurt sa att det var helt korrekt, nåde bra vi är då, hähä


Imorgon blir det att döda tid 1245-1530 på staden, vilket inte kommer att gå nå bra eftersom jag typ egentligen inte tycker om det ens, allt ser likadant ut över allt, blir nog att sitta och dö i en fåtölj inne på kulturens, fortsätta på de där beteendeböckerna som jag glodde i sist jag dödade tiden.SEDAN blir det att umgås med angie!


Lördag far jag till Kristofer, piltre!


Var dödstrött på bussen påväg hem, satt och nickade till under hela resans gång, vissa stunder längre än andra, och efter att jag hade tryckt på stoppknappen så höll sig inte ens huvet stilla, utan ryckte till flera gånger, höll på att somna, läskigt var det, ögonlocken var typ 11223214ton tunga.

Dessutom så såg vi klart filmen på engelskan, men jag missade slutet, för jag råkade somna, preciiis när de hade sprängt besten så vaknade jag och eftertexterna kom sekunderna efter. Skillat..


Jag har träningsvärk i hela mig, mest i armarna, låren, baken och vaderna, från ridningen igår, det är inte bara att sitta där och lunka på, då rider man inte, så åker man bara, det är mer ansträngande än vad många tror och aktiverar fler muskler än endel tror dessutom. Häst ftw.


Jag och Fanny gick på killarnas toa någon gång under dagen, bara för att typ, hahah det var typ spänning, fjantigt jag vet, men ändå, har man inte bättre för sig så har man inte!


Rösta på omröstningen era svin, måste få ihop nog med antal-->

Av angelica - 18 oktober 2007 00:15

hahahaha  för mig tillbaka till sommarlovet eller skjutsa mig på styret till kommande sommarlovet, tack!

Kmr har fjärilarna ett tag nu, typ sommarpåminnelse!

Av angelica - 18 oktober 2007 00:03

JAG HITTAR INTE USB-SLADDEN till kameran, bajskuksballeanalsvin

Hahaha Fanny satte sig brevid en hane på bussen som tydligen blev nervös av att ha hona nära sig! Det var kul att höra detaljerat må jag säga!


Det var dessutom en massa småbarn typ 1an eller nå i bussen som tydligen drev deras lärare från vettet.


Då vet ni dessa busshändelser, bra att veta va?

Av angelica - 17 oktober 2007 23:46

När vi var i Happis så fanns det nån slags affär som hette: KKK Supermarket

Minna sade även att jag skulle passa som tågchaufför, så lat som jag är, älskar att åka buss, tåg och sånt grejs, långt långt, då har man en anledning att slöa som jag vill utan att någon kan klandra en att vara slö och lat! DENI!


Dagen har varit ypperligt bra faktiskt, trots mina redan tänkta tankar om hur den skulle bli.

Morgonen startade med apcp-idrotten, som faktiskt var okej, kanske kul, vilket jag inte brukar tycka.

Nästa steg var engelska, där vi påbörjade att se filmen Hajen.

På lunchen vart jag besviken och resten av min dag var dömd till döden, DÅ kom RAGGMUNKARNA till min räddning som en ängel från ovan.

Näst sista lektionen ägnade vi oss åt djursjukvård och det är faktiskt bland de tråkigaste ämnena vi har, ljuset under den lektionen var att jag fick MVG på inlämningsuppgiften som jag natten innan hetsat ihop, stressad som en tok.

skoldagen avslutades med polkagrisätning i massor och etologi där vi pysslade med vår beteendestudie av fiskarna, tog lite kort på de åså, flyttade över ett par stycken åså.


Kvällen avslutades sedan med ridning, och jag behövde inte ha Indi, hon som jag inte tyckte om, utan fick Natta och det gick bra!


I säkert 2 år har jag övat på skänkelvikning och det har gått, IBLAND, med rätt häst, nämligen Ravinsky, nu för några lektioner sedan fattade jag TILLSLUT hur det ska kännas och nu går det finfint! Det var värsta AHA-känslan! Känns inte alls som att jag har haft uppehåll 1½ år längre, så förbannat härligt!

Av angelica - 17 oktober 2007 23:40

 

SNART fyller vår ena gruppmedlem Niklas 18 år!

OCH JAG har idag skapat planen att vi ska våldgästa honom för att HYLLA OCH ÄRA denna varelse!

Då vet ni !

Av angelica - 17 oktober 2007 23:14

"En natt i timmerstuga" - Pris: 1.995 kr

"I en vacker skogsglänta i norra Västmanland väntar en genuin timmerstuga med mjuk dubbelsäng på sällskap. Stugan är mycket liten, men här finns gott om plats för två personer som är kära i varandra. Låt skogens fridfulla tystnad väcka den naturliga kärleken inom er.""Vakna upp till fågelsång, frukost i det fria och oändliga skogar att upptäcka."


Hahah MEN HAHAHA guuaah! hahah exotiskt?

Här uppe äre ju typ bara släng sig i nån hölada, eheheh

Av angelica - 17 oktober 2007 23:01

24e juli var första gången jag träffade Kristofer, se vad ödet fixade till för bäst!

Av angelica - 17 oktober 2007 00:59

Någon fler än jag som har timer på internet?

Det är en plåga

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards