ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 21 september 2007

Fast i fel atmosfär

Av angelica - 21 september 2007 00:04

Uah, jag vill göra ett till hål i örat, så det blir två st vanliga plus töjjen. Kanske sniper in imorgon om jag kommer ihåg lr nå, eller om jag gör det nån annan dag, fårse!


Igår så drog hela klassen efter 5 min näst sista lektionen, för vi visste att vi ändå inte skulle få någon ersättare för den sjuka läraren samt läraren vars fru nyss fått barn. DÅ gick jag, anna och sofie låångsamt till bussen som skulle gå om över en timme. Vi drog in på Konsum och jag köpte en persika, tuggummi, en risifrutti drink it samt två stycken strong, godisar nivet.


När jag hade ätit upp halva persikan så hoppa jag ut på gamla E4an och lade kärnan osv på vägen, sen satt vi med största spänningen och väntade, tjööt av lycka när tillslut en volvolastbil krossade saken och smällen lät ljuvligt. FÖRBANNAT vad det var kul de där 40 minuterna som vi satt och roade oss med att lägga ut strong för att se när de smulades sönder. Roade som småbarn! Sen började vi prata om vad man kan göra i en busshållplats, och jag vet inte om vi skulle göra en lista på 50saker, kanske utför vi de, men typ när vi kom till att knulla i hållplatsen då ba NÄFAN, moona kom också upp som förslag, hojjah, där skulle gusten passa in, vet fan inte hur många gånger han stolt och retfullt visat upp sitt assssss, överallt; när vi kört moppe, i bussen, ÖVERALLT den killen, Bespar mig!

Mwhahah fick höra om intima händelser på en minigolfbana, aeyyy!


IMORGON (idag... nuförtin måste man vara så petig med om klockan är över 00:00, annars får man svaret IDAG, man ba LOL jag VET DET. mwhahahaahahh skrattretande )


Fanny, norrfjärdspojken åkte med min buss när jag slutat, jag vet att du hade velat vara där(;>)


OHJ, glömde bort fortsätta på imorgon..

IMORGON/IDAG ska jag vara med min Kristofer och mest troligt natta över, åså.


På söndag ska jag, Minna och mamma fara och kolla på en lägenhet i öjebyn, en 2a, hoppas att den ser bra ut och att vi får den, låg nära OK, praktiskt med bussar åså har jag tänkt på.


Människor ÄR vidriga, äckliga missfoster, undantag finns men i stort sett, när jag stör mig på något, då är det en människa i de flesta fall, och falska människor är inget jag heller tycker om

 
 
Anna

Anna

21 september 2007 13:03

Jag hatar också människor. Vidriga dryga jävla varelser -.-

http://bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards