ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 24 juli 2007

Snabblogg

Av angelica - 24 juli 2007 04:33

Igår gick jag och la mig efter 10 någon gåns på morgonen. När jag fick tråkigt vid datorn så började det tv-program på tv och då gick det som det gick! Bombas som vanligt med sms på morgonen men jag är itne vid medvetande om man säger så när jag läser de för när jag vaknat så kollar jag i inkorg åsså är det lästa sms som jag inte kommer ihåg. Lustigt.


Idag ska jag  på stan med Obz från apberget, har försökt få honom käka kanel, fast inte lyckats hitills riktigt!


På onsdag kommer Fredrik hem tror jag det var Piltre


Den 27:e ska Izabella ha fest lr nå det blir skoj å träffa de andra igen!

Har bara umgåtts med de från högstadiet nu i sommar, mycket trevlig må jag säga!


Bio den 30:e med angie, Simpsons! Vet inte hur mycket jag tjatat om det nu men jag längtar!


Tälta på måttsund närmar sig ! Nu i veckan någon gång!


Detta är en snabblogg för ska upp imorgon å klockan är mycket nu!


Pusshej!!!

 
 
Den Maskerade Rosen

Den Maskerade Rosen

24 juli 2007 18:17

PILTRE kanel av hela mitt hjärta :(

http://www.last.fm/user/obztruct

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards