ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 23 juli 2007

Håll tyst, världen!

Av angelica - 23 juli 2007 07:53

~~The pain now is a part of the happiness then~~

_______________________________________________

_________________________________________________


Jag såg en jävla BJÖRN nedanför gården på ängen inatt kl 2310!

Fyfan, blev helt uppspelt, gormade runt å hade mig. Ringde Jorpe å letade kameran som jag inte hittade! Hämtade kikaren.

10 minuter tidigare hade jag varit ute på gården brevid ängen, ställt in moppen i bodan och satt mig för att kolla på jordgubbarna som blir lite röda nu. FYFAN, tänk om man hade hört nå frustningar bakom sig och så hade det stått en björn där!

Gick ute igen för att kolla om jag såg den efter att jag hade sett den från övervåningen. Fast, man ska ju inte det, men jag kunde inte hålla min nyfikenhet! Spänning, spänning och mer spänning ska det vara för mig, annars får det vara slött!

När min kusin var hos mig för någon vecka sedan så såg vi björnspår i sanden på våran strand på Renholmen. Våra stuggrannar bekräftade detta med att de har sett en enorm björnhane luffsa omkring där. Tänk om det är de nya fåren i byn som lockat björnen hitåt? Vi ska ringa fårägaren och varna honom så att han vet om detta. Fåren kommer att få beta på vår äng senare i sommar.


Med Längtans Vingar

Med Längtans Vingar

Med Längtans Vingar


Hmm, jag vet inte varför jag inte skrivit på ett par dagar faktiskt ? !

Har iaf sovit över hos Fredrik någon dag av de , om jag minns rätt, har ingen koll alls på dagarna, sitter bara och väntar på att livet ska vända åt något håll?

Har klippt mig och tonat håret svart, pallar inte att färga. Färgen på bilden är innan toningen.

Jag och Angelina ska gå på bio den 30:e iaf och se Simpsons The Movie.

Vi ska också tälta på Måttsundsbacken till veckan! Äntligen kommer min lilla dröm gå i uppfyllelse, att tälta där! semikolonD


 * * *

Det finns hemligheter

som man inte kan berätta

för någon..

* * *


Jag är ensam hemma tills på Tisdag! Resten av familjen är på Brorsans crosstävling i Sorsele.

Imorgon ska jag nog dra med moppen till Antnäs. Till Ica och köpa något gott.

Fy, vad jag är fumlig av mig. Istället för att lägga decilitermåttet i diskhon så snörde jag den i soptunnan. Råkar ständigt ställa juicepaketet i skafferiet och liknande. Tröga jag.


~In every heart that breaks there's a promise broken~


Nedladdningsprogrammet fungerar inte, får be brorsan försöka fixa det när han kommer hem. Har typ 20 låtar jag skrivit upp som ska fixas. Härliga ena, några som försvunnit från datorn och andra nya. Typ; Fabolous, Twista, J-Kwon, Omega, Nas, Kanye West, Obie Trice, Akon, Jay-Z, Snoop Dogg, Dr.Dre, Ludacris, Jim Jones, Wu-Tang clan, Ghostface, Big L, mfl.


Jag har tagit bort gammalt groll på pixbox, kommer att lägga in några av de igen. Kändes så ostrukturerat. Är ju några bilder som jag inte fått tag på än sedan i sommras, delvis från Kusinen och från Skåneresan!


~Life goes on day after day~


Såg en reklam för någon dag sedan, Draft Master från OBH Nordica. Så sa de "Fart-öl" vem fan säger "Fart-öl", det blir ju "Prutt-Öl" på engelska. Skämmes för svenska folkets reklam. Reklam är tammejfan heligt, även fast jag tycker det är jobbigt att de avbryter i en film så är de ändå så fascinerande. Jag vill kunna göra reklamfilmer! Det är en annan outtalad liten dröm som jag har, eller har jag sagt den förut?


* * *

Dumt, vekt och förflutet

men fullkomligt underbart

* * *


Klockan är snart halv åtta, men jag finner verkligen ingen ro i att sova.

Även fast sova är det härligaste som finns, så har jag svårt för att gå och lägga mig. När jag väl lagt mig då är det kört, då vill jag bara ha mer sova!

Drömma är så ruskigt underhållande, alla drömmar kan bli "verklighet" i alla fall i ens fantasi, i ens huvud, och ingen annan vet om det. Drömde att det snöade inatt, att jag tappade mitt huvud för någon dag sedan. Drömde att jag sprang runt på båtar i armkrok med en annan.


P3 Street är underbart härligt! Lyssnar ofta på det när jag sitter vid datorn Som en slags ersättning för MP3:n eller The Vice på TV!

En sak är dystert dock, ingen spelar riktigt med DMX, Tupac osv, lite tråkigt. Är så mkt rnb nuförtiden, Visst det är bra, men vill ha annat.

Gräset är inte grönare på andra sidan, men man får då dubbelt så mycket.


Ojoj, måste få allt tjoller nedskrivet, sorterat och lagt i ett inlägg så att jag vet vart jag har det.


Why love if loosing someone hurts so?

Fanskithelvete, äh vad fan


 "Man gläds åt varandras motgångar, den enda glädjen man har"


Uppdatering kl 0945:

  • Jag har fortfarande inte lyckats slita mig från kära datorn.
  • Ett trevligt folk håller mig sällskap med sms sedan hela dagen och alla andra dagar senaste månaderna egentligen.
  • Mår lite illa, men är egentligen hungrig
  • Ska gå ner och titta på TV om det är något bra som börjat nu på morgonkvisten.
  • Får se när jag vaknar sedan, måste i alla fall hinna till ICA
 
 
Ingen bild

Bällää

23 juli 2007 16:04

fint det blev angi :D det är så jag har velat klippa förut men det går inte med mitt hår ;/¨

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards