ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 17 juli 2007

All My Hate

Av angelica - 17 juli 2007 02:37

Igår gjorde jag INGENTING förutom att ligga framför tv:n och glo.

Satt inte ens vid datorn en enda gång! Bara låg där som en avdankad valross. Eller, jag gick ju upp nån gång för att hämta nån dricka eller tidning, lite käk osv. Fast det känns som att jag gjort mer, lustigt. Så mig går det ingen nöd på, jag lullar omkring i min egen värld helst, hähä.


Blir väl inte att göra nå imorgon heller förutom att sova, vakna, käka, det vanliga "angelica-livet"


Jag har en vääldigt ensidig kost nuförtiden, vill helst bara äta kött, kött, kött, kött KÖTT..kött..k+ö+t+t=kött KÖTT! Fast; nötter går fint, helst pistage. namnam.jordgubbar och körsbär, biggaråer. hähä. dryg

Kött, pistagenötter, jordgubbar, körsbär/bigarrå = GOTT


* * *


I början av sommaren så var jag ju på marknaden i Kyrkbyn med bla Izabella och hon fastnade för en svart väska med massa körsbär på. Som vi anade med de där feta säkerhetsnålarna som Minna ville ha från de så var den väskan undermedvetet en emo-,punkväska. Såg nämligen en sådan människa på stan för några veckor sedan med en sådan väska, klottrad med en massa nitar och pins psv, det där typiska utseendet för att passa in i stilen. Tänk, den kunde blivit Bellas sommarromans, men det där FINA (!!!) halsbandet passar henne extremt.

Så, det har jag tänkt skriva ända sedan dagen jag såg väskan på människan, men inte gjort, en sak avklarat i livet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards